SAK:n kulttuuriapurahat haettavissa

ke 11. elokuuta 2021 12.48.00

Kulttuuriapurahoja voivat hakea kaikki SAK:laisten ammattiliittojen, kuten Paperiliiton, yksityiset jäsenet ja harrastajaryhmät. Apurahoilla tuetaan ensisijaisesti taidepainotteisia kulttuuriharrastuksia.

SAK:n kulttuurirahasto on Kansan Sivistysrahaston erikoisrahasto. KSR on yksityinen säätiö, joka toimii läheisessä yhteistyössä ammattiliittojen ja työväenjärjestöjen kanssa. Sen toiminnan tarkoituksena on tukea apurahoin ja tunnustuspalkinnoin yhteiskunnallisesti suuntautunutta kulttuuri- ja sivistystyötä, tutkimusta, opiskelua ja valistustoimintaa.

Apuraha haetaan KSR:n verkkosivuilta löytyvän hakusovelluksen ja -ohjeiden kautta. Haku päättyy 31.8.2021.

Lue Paperiliitto-lehden juttu viime vuonna apurahan saaneista Paperiliiton jäsenistä:

Apurahasta tukea tekemiseen

Aurinkoa ja hyvää kesämieltä

Paperiliiton toimistolla on kesäkuukausina normaali aukiolo. Voit hoitaa monet jäsenyyteen tai työttömyysturvaan liittyvät asiat myös eAsionnissa.

Futismestaruus 2022 ratkeaa Helsingissä

Liiton jalkapalloturnaus ammattiosastojen joukkueille järjestetään 10.9. Helsingissä. Ilmoittautuminen on alkanut.

TSL:n työhyvinvointipäivät paperiliittolaisille

Työhyvinvointipäivät on tarkoitettu kaikille työssä käyville ja työmarkkinoiden käytössä oleville paperiliittolaisille.

»Ongelma on vain siinä, että poliitikot eivät ymmärrä paikallisesta sopimisesta mitään.»

Ystävien kannustamana Minna Huhtala pystyy paljon enempään kuin yksinään.

Paperiliiton perhetapahtuma Tykkimäellä keräsi noin viisituhatta osallistujaa. Päivä sai paljon kiitosta.