SAK:n kulttuuriapurahat haettavissa

ke elok. 11 12:48:00 2021

Kulttuuriapurahoja voivat hakea kaikki SAK:laisten ammattiliittojen, kuten Paperiliiton, yksityiset jäsenet ja harrastajaryhmät. Apurahoilla tuetaan ensisijaisesti taidepainotteisia kulttuuriharrastuksia.

SAK:n kulttuurirahasto on Kansan Sivistysrahaston erikoisrahasto. KSR on yksityinen säätiö, joka toimii läheisessä yhteistyössä ammattiliittojen ja työväenjärjestöjen kanssa. Sen toiminnan tarkoituksena on tukea apurahoin ja tunnustuspalkinnoin yhteiskunnallisesti suuntautunutta kulttuuri- ja sivistystyötä, tutkimusta, opiskelua ja valistustoimintaa.

Apuraha haetaan KSR:n verkkosivuilta löytyvän hakusovelluksen ja -ohjeiden kautta. Haku päättyy 31.8.2021.

Lue Paperiliitto-lehden juttu viime vuonna apurahan saaneista Paperiliiton jäsenistä:

Apurahasta tukea tekemiseen

Seuraa liiton jäsentapahtumia

Katso alla näkyvästä linkistä, mitä jäsentapatumia on ajankohtaisesti tarjolla Paperiliiton jäsenille. Golfin pelaajat: liiton mestaruuskilpailuihin Kuusankoskelle voi ilmoittautua su 23.6. klo 21:een saakka.

Tutustu tapahtumiin

Hyvää juhannusta!

Paperiliiton ja Paperityöväen Työttömyyskassa ovat suljettuina juhannuksen.

Retki Kolin kansallismaisemiin

Elokuun ensimmäisenä viikonloppuna järjestetään lapsiperheille omatoiminen kesäreissu.

Hauskaa menoa perhetapahtumassa

Paperiliiton perhetapahtuma keräsi paperiliittolaiset huvittelemaan Powerparkkiin.

Paperipantiitit huviajelivat läpi Suomen suven, mutta pääsikö kyytiin?

Paperiliitto tarjosi huvipuistopäivän PowerParkissa jäsenille ja heidän perheenjäsenilleen 8.6. Lähes 4000 huvittelijaa liitivät laitteissa maalla, vesillä ja ilmassa.

Paperiliiton vuosi kansissa. Katso vuosikertomus 2023.