Kauttualle kolmoisvoitto

pe 9. huhtikuuta 2021 17.16.00

Tämänkeväinen keilaturnaus oli järjestyksessä 15:s. Ensimmäinen turnaus pidettiin Kauttualta vuonna 2007 ja siihen osallistui 115 keilaajaa, tänä vuonna osallistujia oli 32. Osallistujamäärää verotti erityisesti se, että koronarajoitukset tiukentuivat turnauksen kuluessa. Turnausaikaa oli helmikuun puolivälistä pääsiäiseen.

Miesten sarja: 1. Harri Nurminen, 2. Hannu Salmi, 3. Juha Kuokkanen.

Katso tulokset Euran keilahallin sivuilta

Joukkuesarja: 1. Kauttuan osasto 7, 2. Kirkniemen osasto 87, 3. Simpeleen osasto 25.

Katso tulokset Euran keilahallin sivuilta

Naisten sarjaan ei ollut ilmoittautuneita.

Aurinkoa ja hyvää kesämieltä

Paperiliiton toimistolla on kesäkuukausina normaali aukiolo. Voit hoitaa monet jäsenyyteen tai työttömyysturvaan liittyvät asiat myös eAsionnissa.

Futismestaruus 2022 ratkeaa Helsingissä

Liiton jalkapalloturnaus ammattiosastojen joukkueille järjestetään 10.9. Helsingissä. Ilmoittautuminen on alkanut.

TSL:n työhyvinvointipäivät paperiliittolaisille

Työhyvinvointipäivät on tarkoitettu kaikille työssä käyville ja työmarkkinoiden käytössä oleville paperiliittolaisille.

»Ongelma on vain siinä, että poliitikot eivät ymmärrä paikallisesta sopimisesta mitään.»

Ystävien kannustamana Minna Huhtala pystyy paljon enempään kuin yksinään.

Paperiliiton perhetapahtuma Tykkimäellä keräsi noin viisituhatta osallistujaa. Päivä sai paljon kiitosta.