60 keilaajaa ratkoi mestaruuksia

ma 16. maaliskuuta 2020 09.24.00

Miesten kilpailun voitti Markku Laaksonen, Valkeakosken osastosta 70, toiseksi tuli Markus Sihvola Inkeroisten osastosta 15 ja kolmanneksi Harri Hovi osasto 85. Laaksosen tulos oli 1332, Sihvolan 1305 ja Hovin 1274.

Parikilpailun voitti pari Markus Sihvola / Tommi Sihvola osastosta 15 tuloksella 2546. Toiseksi tulivat osastosta 70 Markku Laaksonen / Kari Etuaho tuloksella 2459 ja kolmanneksi Kaipolan osastosta 80 Taisto Tammelin / Timo Lapakko tuloksella 2396.

Joukkuekisan voitti osasto 70. Joukkueessa keilasivat Markku Laaksonen, Kari Etuaho, Ismo Peiponen ja Jari Rämö. Voittotulos oli 4828. Toiseksi tuli Kuopion osasto 55 joukkueella Raimo Tiihonen, Martti Laakkonen, Heikki Husso ja Timo EJ Mikkonen. Tulos oli 4609. Kolmanneksi paras oli Sunilan osasto 48 tuloksella 4443 ja sen tekijöinä Arto Hämäläinen, Ervo Kotola, Jarmo Haanpää ja Tuomo Salonen.

Kisaan osallistui 60 keilaajaa. Naisten mestaruutta ei jaettu, koska sarjaan ei ilmoittautunut yhtään osallistujaa.

– Bc Norska järjestävänä seurana ja Kotkan osasto 17 kiittävät kaikkia kilpailuun osallistuneita. Ensi vuonna tavataan jossain muualla sitten, kiittää tämänvuotisen kilpailun johtaja Jari Viinanen.

Tulokset (pdf)
Miehet
Parikilpailu
Joukkueet

Uusi vuosi - uutta oppimaan?

Tuoko vuosi 2023 matkassaan uusia tehtäviä? Päivitä osaamistasi Murikka-opiston järjestämillä kursseilla. Paperiliittolaisille on tarjolla sekä omia että muiden liittojen kanssa yhteisiä kursseja.

Lue lisää koulutuksista

Jäsenkortti aina mukana puhelimessa

Mobiilijäsenkortti päivittyy automaattisesti aina vuoden alusta, eikä korttia tarvitse ladata uudelleen.

Paperiliiton omistamien Holiday Club -lomaviikkojen haku jatkuu

Nyt varattavissa viikot 1–22/2023.

Jalkapallomestaruus meni Imatralle

Paperiliiton tämänvuotiseen futisturnaukseen osallistui yhdeksän joukkuetta. Voiton vei Imatran joukkue.

Paperiliitto-lehden viime vuoden kansista paras oli numerossa 8 "Menestyksen takuumies".

Jos ihmettelit joulukuun Paperiliitto-lehden ristikon vihjeitä, asialle löytyy selitys.

»Elinkeinoelämän tutkimuslaitoksen toimitusjohtaja Aki Kangasharju tosin totesi joitain viikkoja sitten, ettei palkalla kuulukaan tulla toimeen.»