60 keilaajaa ratkoi mestaruuksia

ma 16. maaliskuuta 2020 09.24.00

Miesten kilpailun voitti Markku Laaksonen, Valkeakosken osastosta 70, toiseksi tuli Markus Sihvola Inkeroisten osastosta 15 ja kolmanneksi Harri Hovi osasto 85. Laaksosen tulos oli 1332, Sihvolan 1305 ja Hovin 1274.

Parikilpailun voitti pari Markus Sihvola / Tommi Sihvola osastosta 15 tuloksella 2546. Toiseksi tulivat osastosta 70 Markku Laaksonen / Kari Etuaho tuloksella 2459 ja kolmanneksi Kaipolan osastosta 80 Taisto Tammelin / Timo Lapakko tuloksella 2396.

Joukkuekisan voitti osasto 70. Joukkueessa keilasivat Markku Laaksonen, Kari Etuaho, Ismo Peiponen ja Jari Rämö. Voittotulos oli 4828. Toiseksi tuli Kuopion osasto 55 joukkueella Raimo Tiihonen, Martti Laakkonen, Heikki Husso ja Timo EJ Mikkonen. Tulos oli 4609. Kolmanneksi paras oli Sunilan osasto 48 tuloksella 4443 ja sen tekijöinä Arto Hämäläinen, Ervo Kotola, Jarmo Haanpää ja Tuomo Salonen.

Kisaan osallistui 60 keilaajaa. Naisten mestaruutta ei jaettu, koska sarjaan ei ilmoittautunut yhtään osallistujaa.

– Bc Norska järjestävänä seurana ja Kotkan osasto 17 kiittävät kaikkia kilpailuun osallistuneita. Ensi vuonna tavataan jossain muualla sitten, kiittää tämänvuotisen kilpailun johtaja Jari Viinanen.

Tulokset (pdf)
Miehet
Parikilpailu
Joukkueet

Ilmoittautuminen huvipuistotapahtumaan on päättynyt

Paperiliiton huvipuistotapahtuma järjestetään lauantaina 11. kesäkuuta. Tapahtuma on täyteen varattu, eikä uusia ilmoittautumisia voida ottaa vastaan.

Lisätietoja ilmoittautuneille

Työväen Musiikkitapahtuma 27.–31.7.2022

Paperiliiton jäsenet saavat tapahtumaan 20 euron lipputuen.

Puheenvuoroja lakon merkityksestä

SAK:n edustajistossa korostui UPM:n paperiliittolaisten lakon merkitys koko ay-liikkeelle.

Vahvista digiosaamistasi maksuttomilla kursseilla

SkillPlus-verkkokurssit tuovat opinnot yhä useamman ulottuville.

Työntekijät pitävät 12 tunnin vuorojärjestelmästä, sillä se auttaa jaksamaan. Tuore tutkimus kertoo, että 12-tuntinen ei myöskään heikennä työturvallisuutta.

Kirkniemi vei liiton mestaruuden salibandyssa. Hämeenkyrön osasto heräsi esimerkillisesti aamupalalle.

Talvi ja kevät oli UPM:n työntekijöille erilainen kuin koskaan aiemmin. Lakossa oltiin koko liiton jäsenkunnan asialla. Haastattelut on tehty ennen lakon päättymistä.