Kosinoniemen lomamökit

Paperiosasto 25:llä on 5 kpl lomamökkejä Parikkalan kunnan Särkisalmella. Mökit ovat noin 20 neliömetrin suuruisia. Niissä on sähkölämmitys, liesi / uuni, jääkaappi ja kahvinkeitin sekä taloustavaroita. Kaikissa mökeissä on sängyt neljälle henkilölle.

Käyttöoikeus on kaikilla Simpeleen tehtailla työssä olevilla, tehtaalta eläkkeelle jääneillä sekä kaikilla Paperiliiton jäsenillä ammattiosastoon katsomatta.

Mökkejä 2-5 vuokrataan viikon jaksoissa. Uuden varauksen voi tehdä sitten, kun edellinen vuoro on käytetty. Tilanteen niin salliessa voidaan mökki vuokrata myös viikonlopuksi (pe - su) tai viikollakin, päivä kerrallaan jo edellisellä viikolla.

Mökille 1 on tehty oma varaus kalaenteri. Kalenteriin löytyy linkki etusivulta oikeasta alalaidasta. Mökin 1 voi vuokrata päiväkerraallaan tai viikon jne. Vuokrauksen hinta on 20€/vuorokausi.

Liinavaatteet (joita kaikkien vuokraajien tulee käyttää) eivät kuulu mökin varustukseen, vuokraaja tuo ne mukanaan samoin kuin talous- ja WC-paperitkin. Mökkeilystä syntyneet talousjätteet vuokralainen toimittaa Tarvassaarentien risteyksessä sijaitsevaan aluekeräyspisteeseen ja biojätteet kunkin mökin kompostikäymälään.

Saunan käytöstä ja saunavuoroista löytyvät tarkemmat ohjeet mökeistä ja saunalta.

Varauksia otetaan vastaan ma - pe välisenä aikana päivätyöaikaan 7.30 - 15.30. Edellisellä viikolla mökki voidaan varata myös viikonlopuksi tai päivä kerrallaan.

Mökkien käyttökorvaukset: Viikko mökissä maksaa 120€. Viikonloppu 60€. Vuorokausi Mökeissä 20€. Caravaanarit 10€ /vrk. Juhannusviikko 170€.

Kodan käyttökorvaus 60€ / vrk

Perämoottori: 10€/vuokraus (max. 1 vko)     Avain Tsv:n toimistosta

Käyttökorvauksen voi maksaa suoraan tilille FI 7154 2808 2003 9645. Käytä viitteitä.  Mökki : 568005   Kota : 568034

Varauksen voi tehdä puhelimitse 050 5989 083 (tsv), 040 526 8899 (plm) tai 050 4112 108 (pj). Myös henkilökohtainen asiointi toimistossa on tietysti mahdollista!

Viikkovuokrausaika alkaa perjantaina klo 12 ja päättyy seuraavana perjantaina klo 10.00.

Vuorokausivuokrausaika alkaa kello 12 ja päättyy seuraavana päivänä kello 10.00

Caravan-matkailijoilla on mahdollisuus majoittua alueelle lyhyeksi aikaa, varaukset kuten mökkien vuokraajatkin (Saunan käytöstä sovittava mökeissä olevien kanssa).

Avaimen mökkiin saa Metsä Board Simpeleen portin info-pisteessä olevasta postilaatikosta ma - pe klo 7-16