Vuoden parhaat bileet 2023

42 Rauman osasto 08.09.2023

Vuoden parhaat bileet 2023

Paperiliiton 18-35-vuotias jäsen! Tervetuloa Vuoden parhaisiin bileisiin Tampereelle Tillikkaan 11.11. 2023

Illan seremoniamestarina toimii itsekin entinen paperiliittolainen, Mikko Töyssy. Putouksesta tuttu sketsihahmo Urmas Viilunk on huhujen mukaan tulossa myös. Esiintymässä lisäksi Duo Töyssy & Tervaniemi.

Tilaisuudessa mukana Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala ja liiton toimiston muuta väkeä.

Tiedossa takuuvarma resepti onnistuneeseen iltaan:
Ajankohtaiset asiat paperiliittolaisten työelämästä yhdistettynä hyvään ruokaan, erinomaiseen seuraan ja yhteiseen hauskanpitoon. Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen
Tilan rajallisuudesta johtuen mukaan mahtuu 150 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Nyt kannattaa toimia heti, mutta viimeistään 26.10. Ilmoittaudu tästä. Huom! Jos ilmoittautumisen jälkeen sinulle tulee este osallistua, ilmoitathan asiasta heti, niin saamme seuraavan jonosta mukaan tapahtumaan.

P42 tukee osallistujia 150 eurolla/osallistuja majoituskuluihin kuittia vastaan.