Perhetapahtuma PowerParkissa 8.6.2024

42 Rauman osasto 27.03.2024

Perhetapahtuma PowerParkissa 8.6.2024

Härmässä sijaitseva Suomen suurin huvipuisto PowerPark on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön lauantaina 8.6. Huvipuisto on avoinna klo 11-19. Koko huvipuisto laitteineen on mukaan ilmoittautuneiden paperiliittolaisten vapaasti käytettävissä.

Tapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Huom! Huvipuisto on rajannut kokonaisosallistujamäärän 4500 henkilöön vierailijakokemusten perusteella. Varaathan paikat vain perheenjäsenillesi, jotta mahdollisimman monella on mahdollisuus osallistua.

Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa 22.3.2024 klo 8:00. Ilmoittaudu mukaan mobiilijäsenkortista löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta. Löydät ilmoittautumislomakkeen mobiilijäsenkortin vasemman yläkulman valikosta (kolme viivaa). Valikon avaamalla pitäisi aueta valikkolista, jossa alimpana ”Ilmoittaudu PowerParkiin”.
Ilmoitathan mobiilijäsenkortissa myös mukana tulevien perheenjäsenten nimet. Paikkoja ei varata, jos nimitiedot puuttuvat. Tapahtumaan varattavissa max. 5 paikkaa per perhe. Ethän varaa turhia paikkoja, jotta mahdollisimman moni liiton jäsen mahtuu mukaan. Ilmoittautuminen sulkeutuu 9.5. tai, kun kaikki paikat on varattu.
Mobiilijäsenkortti toimii huvittelupäivänä myös sinun ja perheesi yhteisenä sisäänpääsylippuna.

Pulmia ilmoittautumisessa tai kysyttävää tapahtumasta?
Lähetä kysymyksesi osoitteeseen perhetapahtuma@paperiliitto.fi

Jos et ole vielä ladannut mobiilijäsenkorttia, voit tilata sen kirjautumalla eAsiointiin. Kortti tilataan eAsioinnissa osiosta Jäsentiedot. Jos et voi käyttää eAsiointia, pyydä liiton jäsenrekisteriä (jasenrekisteri@paperiliitto.fi) lähettämään jäsenkortin latauslinkki puhelimeesi.

Tervetuloa viettämään hauska ja vauhdikas kesäpäivä PowerParkiin!

P42 jäsen, mikäli haluat PowerParkkiin yhteiskuljetuksella, niin ilmoittaudu s-postilla pasi.sihvonen@upm.com

T: P42 Hallitus