Ryhdy avustavaksi talonmieheksi Uranpirtille

19 Kuusankosken osasto 25.03.2024

Saat talonmiehen mökin käyttöösi viikoksi kerrallaan!

Ammattiosasto tarvitsee avustavia talonmiehiä, jotta työ ei sitoisi varsinaista talonmiestä liikaa. Avustava talonmies toimii työssään viikon jaksoissa, jotka alkavat ja päättyvät sunnuntaina. Talonmiespäivystys alkaa 29.5. ja päättyy 31.8.2024.

Avustavan talonmiehen tehtäviin kuuluu yleisen järjestyksen pitäminen Uranpirtillä, varauskirjan pito ja käyttömaksun perintä, joka tapahtuu pankkisiirtona. Yleisellä järjestyksenpidolla tarkoitetaan mm. alueen nurmikon leikkaamista, saunan siisteydestä huolehtimista, polttopuuhuoltoa, alueen portin avaaminen aamuisin ja sulkeminen iltaisin.

Toimiviikkonsa aikana avustavalla talonmiehellä on käytössään vuonna 2012 remontoitu hyvätasoinen talonmiehen hirsimökki. Mökissä on mm. keittiövarustus, kiinteät vuoteet kahdelle henkilölle ja sohva, josta saa makuutilaa kahdelle. Puitteet tarjoavat hyvät mahdollisuudet lomailuun, johon tehtävien hoitamisen ohella jää aikaa hyvin. Tehtävää hoitavan avustavan talonmiehen tulee olla ammattiosaston 19 jäsen.

Tehtävien hoitaminen edellyttää pääasiallista oleilua alueella, mutta käynti kotona ja kaupoilla on tietenkin mahdollista. Avustavalla talonmiehellä on käytössään ammattiosaston matkapuhelin, joten jatkuva paikan päällä olo ei ole tarpeen. Ammattiosasto maksaa viikon ajalta kaksi kertaa edestakaisen kilometrikorvauksen kotipaikan ja Uranpirtin väliltä. Korvaus maksetaan verohallinnon vahvistaman ohjeen mukaisesti.

Kovasta kysynnästä johtuen talonmiesviikkoja voi varata 2 viikkoa / talonmies.

Talonmiesviikkojen varaukset käynnistyvät välittömästi.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset tehtävään: Tommi Bragge, puh. 040 538 8190