Perhetapahtuma PowerParkissa 8.6.

81 Heinolan osasto 19.03.2024

Paperiliiton Perhetapahtuma on taas täällä!!! 🎡🎢🎪

Paperiliiton Perhetapahtuma on taas täällä! Lauantaina 8.6. huvitellaan Härmässä Suomen suurimmassa huvipuistossa PowerParkissa. Huvipuisto on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön koko päiväksi. Huvipuisto on avoinna klo 11-19.

Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa 22.3. klo 8:00. Ilmoittautumislomake löytyy mobiilijäsenkortista. Lomakkeen löydät vasemman yläkulman valikkonapista ”Ilmoittaudu PowerParkiin”. Ilmoittautuminen sulkeutuu 9.5. tai, kun kaikki paikat on varattu. Mobiilijäsenkortti toimii huvittelupäivänä jäsenen ja mukaan ilmoitettujen perheenjäsenten yhteisenä sisäänpääsylippuna.

Tapahtuma on avoin Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Tapahtumaan varattavissa max. 5 paikkaa per perhe. Paikkamäärää on jouduttu rajaamaan, jotta mahdollisimman moni liiton jäsen mahtuu mukaan. Huvipuisto on rajannut kokonaisosallistujamäärän 4500 henkilöön vierailijakokemusten perusteella.

PowerPark tarjoaa erilaisia majoitusvaihtoehtoja. Hinnat ja varaaminen suoraan PowerParkin sivuilta: www.powerpark.fi

Lue lisää tapahtumasta ja ilmoittautumisohjeista: Perhetapahtuma PowerParkissa 8.6. - Paperiliitto

Tarvitsetko lisätietoja tai heräsikö kysymyksiä tapahtumaan liittyen? Lähetä viestiä osoitteeseen perhetapahtuma@paperiliitto.fi

Tervetuloa mukaan viettämään hauska ja vauhdikas kesäpäivä PowerParkiin!