Paperiliiton omat lomapaikat

Törmälä Kuusamossa

Purala Jaalassa

Särkelä Särkisalossa

Paperiliiton lomapaikoissa vuorokausi maksaa 10 euroa per perhekunta/asuntovaunupaikka
Maksu koskee huoneistoja ja karavaanipaikkoja. Maksua ei peritä päiväkäynnille tulevilta jäseniltä eikä ammattiosastojen toimintaan liittyviin tilaisuuksiin osallistuvilta. Varaudu esittämään jäsenkorttisi.

Näin varaat majoituksen
1) Tee varaus puhelimitse. 2) Maksa majoitus etukäteen Paperiliiton tilille FI47 1521 3007 1036 01. Käytä seuraavia viitteitä: - Törmälä: 20182584 (huom. käytä tätä viitettä, Paperiliitto-lehdessä yksi turha numero) - Purala: 20182568 - Särkelä: 20182571 3) Näytä lomapaikassa kuitti maksusta ja voimassa oleva jäsenkortti.
Maksun voi myös poikkeustapauksissa suorittaa lomapaikoissa pankki- tai luottokortilla. Maksu suoritetaan tulopäivänä klo 12.00–14.00 tai seuraavana päivänä klo 12.00–14.00.
Kohti sähköistä varausta
Loppusyksystä 2014 otetaan käyttöön sähköinen lomapaikkavarausjärjestelmä. Sen jälkeen pääperiaatteena on, että lomapaikkoja koskevat varaukset tehdään netissä ja maksetaan samalla.
- Sähköisestä varausjärjestelmästä lomailua suunnitteleva näkee varaustilanteen reaaliajassa, kertoo liiton talouspäällikkö Markku Leppänen.
Törmälän tiloissa muutoksia
Törmälän lomakeskuksessa oleva majoitus- ja huoltorakennus puretaan. Liiton hallitus päätti asiasta huhtikuun kokouksessaan.
– Asiantuntijoiden tekemien selvitysten mukaan rakennuksessa on sellaisia rakenteellisia virheitä, joita ei kannata kustannuksellisista syistä korjata. Eri rakenteissa on myös pitkälle levinneitä homekasvustoja, Markku Leppänen perustelee.
Liiton toimistossa on käynnissä selvitystyö eri vaihtoehdoista korvata puuttuvat huolto- ja majoitustilat.