TES-koulutus tilaisuus Kotapirtillä 13.12.2022 klo:14:00-17:00

44 Lauritsalan osasto 03.12.2022

Paperiliiton Lauritsalan osasto 44 järjestää Kotapirtillä 13.12.2022 klo:14:00-17:00 TES-koulutus tilaisuuden Upm:llä työsuhteessa oleville jesenilleen. Tilaisuuteen osallistuu Paperiliitosta sopimusasiantuntija Jyri Peltola sekä ammattiosaston luottamushenkilöitä ja hallituksen jäseniä.

Tilaisuuden tarkoitus on avata uusien työehtosopimusten tuomia muutoksia. Lomien, vapaiden, tihennys jaksojen sekä ylitöiden osalta on vielä paljon epätietoisuutta ja kysymyksiä, nyt kysymyksiin on oiva mahdollisuus saada vastauksia. Jyri aloittaa n. klo:15 oman osuutensa ja tilaisuus lopetellaan klo:17 aikoihin.

Laittakaa minulle sähköpostilla asioita/kysymyksiä, joita haluaisitte tilaisuudessa käytävän läpi. Lähetän tulleet kysymykset kootusti Jyrille ja hän ottaa ne huomioon kun tekee tilaisuuteen materiaalin.

Tarjolla on kahvit, limpparit ja pikku purtavaa.

Tilaisuuteen voi tulla ilmoittautumatta, mutta olisin kiitollinen ilmoittautumisista, näin olisi helpompi varautua tarjoiluiden määrään. (sami.ravattinen@upm.com tai viestillä 050-3654030).

Tervetuloa!