Paperiliitto järjestää yhdessä Ankkapurha Disc Golf Clubin kanssa Paperiliiton ensimmäisen frisbeegolfin SM-kilpailun

44 Lauritsalan osasto 01.03.2023

80 ensimmäiseksi ilmoittautunutta mahtuu mukaan. Ole nopea!

Aika
Lauantai 6.5.2023 alkaen klo 10.00

Paikka
Ankkapurha Disc Golf Park, Anjala, Kouvola

Sarjat
Yksilökilpailu
Avoin kilpasarja yli 850 rating, harrastesarja alle 850 rating, lisäksi naisten sarja. Pelaajamäärä yht. 80 henkilöä.

Parikilpailu
Kilpasarja yli 1700 rating ja harrastesarja alle 1700 rating. Pelaajamäärä yht. 80 henkilöä.

Paperiliitto r.y., Ankkapurha Disc Golf Club:n kanssa yhteistyössä

Ilmoittautuminen
Viimeistään 20.4. mennessä. Huomaathan, että ilmoittautuminen päivän tapahtumaan tapahtuu kaksivaiheisesti!
Ilmoittaudu tapahtumaan tästä tai tämän sivun lopussa olevan verkkolomakkeen kautta, jotta liitto saa tiedon osallistumisestasi ja sinulle varataan ruokailut, sekä halutessasi osallistuminen myös iltatilaisuuteen.

Ilmoittaudu kilpailuun Metrix:ssä. Löydät kilpailun sivulle nopeasti tästä. Huomaathan, että ilmoittautumista varten, sinun tulee rekisteröityä sivuston käyttäjäksi ja kirjautua sisään!

Osallistumismaksu
10 €/osallistuja. Maksu on maksettava 24.4. mennessä tilille: Paperiliitto r.y., FI 47 1521 3007 1036 01. Viestikenttään ”Frisbeegolf” ja osallistujan nimi.

Aikataulu ja ohjelma
Aikataulu ja ohjelma lähetetään ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Tervetuloa Ankkapurhaan ratkaisemaan Paperiliiton frisbeegolfmestaruus!

Iltatilaisuus ja majoittuminen
Kilpailun jälkeen järjestetään iltatilaisuus Kouvolan Sokos Hotel Vaakunassa. Kouvolan alueella majoittumisen mahdollistaa Vaakunan lisäksi myös mm. Scandic Kouvola. Majoitukset kannattaa varata hyvissä ajoin, hotellien varauskapasiteetti on rajallinen!

jyri.peltola@paperiliitto.fi tai annika.maunula@paperiliitto.fi

Ammattiosasto maksaa työssäkäyvän jäsenen kilpailumaksun sekä kilometrikorvauksen kodin ja kilpailupaikan väliseltä matakalta.

Korvausten osalta ole yhteydessä taloudenhoitaja Marko Ikoseen. marko.ikonen@upm.com