Paperiliiton motoristit 2023 16.06.2023 - 18.06.2023

44 Lauritsalan osasto 01.03.2023

Paperiliiton Kotkan veljesosastot 17 ja 48 toivottavat Paperiliiton motoristit tervetulleeksi Kotkaan 16-18.6.2023!

Ammattiosasto maksaa työssäkäyvän jäsenen+avec osallistumismaksun.

Ilmoittautumiset Sari Yäselle, sari.ylänen@upm.com. Sari hoitaa sitten ilmoittamisen ja maksamisen järjestäjälle kootusti.

Sarille tulee ilmoittaa osallistujan nimi, syntymäaika,  puhelin numero sekä osallistutko lauantain kiertoajeluun.

Tapahtuman virallinen info alla:

Ilmoittautuminen
Tapahtumaan tulee ilmoittautua viimeistään 30.4.2023.
Ilmoittakaa ammattiosasto, osallistujien nimet ja yhteystiedot, osallistuuko lauantain kiertoajeluun (varataan myös ruokailu), sekä osallistujan paidan koko, osoitteeseen: motoristi.kokoontuminen23@gmail.com

Osallistumismaksu
Osallistumismaksu on 65 €/henkilö. Maksettava viimeistään viimeisenä ilmoittautumispäivänä 30.4.2023. Maksu suositellaan hoitamaan keskitetysti edustamasi ammattiosaston kautta, joka maksaa ne edelleen Kotkan ammattiosastolle. Osallistumismaksu maksetaan myös päiväkäynnin osalta.
Tilinumero: FI96 5172 0220 1832 72
Saaja: Kotkan osasto 17
Maksettaessa käytettävä viitenumeroa: 32104

Majoitusmahdollisuus
Original Sokos Hotel Seurahuone Kotka tarjoaa ammattiosastojen tekemiin varauksiin seuraavaa:
100 x Standard Queen tai Twin huone yhdelle tai kahdelle hengelle
Hinnat:
Standard Queen tai Twin huone yhdelle 129 €/yö
Standard Queen tai Twin huone kahdelle hengelle 139 €/yö

Huonehinnat sisältävät runsaan buffetaamiaisen, asiakassaunan, hotellin kuntosalin käytön sekä arvonlisäveron. Tarjoushintaan ei voi yhdistää kanta-asiakasetuja tai muita alennuksia.
Ammattiosastot voivat varata huoneet hotellin myyntipalvelusta puhelimitse +358 10 7839 100 tai sähköpostilla sales.kymenseutu@sok.fi. Kiintiöhuonevarauksia ei voi tehdä internetin kautta. Varauskoodi BPAP230616 tulee ilmoittaa varausta tehdessä.
Kiintiö ja tarjoushinta ovat voimassa 18.3.2023 asti. Tämän jälkeen hotelli vapauttaa varaamattomat huoneet yleiseen myyntiin. Tarjoushinta on voimassa varaustilanteen salliessa 31.5.2023 asti.
Jokainen osasto/osallistuja vastaa itse omista majoituskuluistaan. Maksutapana hotelli hyväksyy käteisen ja pankki- tai luottokortin. Jos tilaajalla on voimassa oleva laskutussopimus Kymen Seudun Osuuskaupan kanssa, voidaan tilaajalle lähettää lasku jälkikäteen. Laskuun lisätään laskutuslisä.

Huoneet ovat käytössä saapumispäivänä klo 15.00 alkaen. Huoneen luovutus lähtöpäivänä on klo 12.00. Myöhäinen saapuminen klo 18.00 jälkeen tulee taata luottokorttitiedoin. Yksittäisen huonevarauksen voi perua kuluitta tulopäivään klo 18.00 mennessä (alle 11 henkilön varaus). Ryhmävarausten peruutusehdot vahvistetaan varausvaiheessa.

HUOM: Ammattiosastojen varauksia ei ole rajattu pelkästään ryhmille, vaan osastot voi tehdä varauksen myös esim. vain yhdelle hengelle. Ammattiosastoille tarkoitetun kiintiöhinnan saamiseksi, tulee varaus tehdä ammattiosaston nimissä.
Yksittäiset ja itsemaksavat asiakkaat voivat tehdä varauksia suoraan hotelliin tai nettisivujen kautta https://www.sokoshotels.fi/fi, jossa on tarjolla parhaimmat tarjoushinnat S-ryhmän asiakasomistajille. Näiden huoneiden hinta määräytyy saatavuuden mukaan.

Tapahtuman yksityiskohdista tiedottaminen hoidetaan Kotkan osasto 17 ylläpitämällä tapahtumasivulla täällä.