Pähkinäranta

Pähkinäranta on tarkoitettu kaikkien osasto 38 jäsenten ja heidän perheenjäsentensä käyttöön.

Rakennuksien vuokrauksen hoitaa Kyron sairauskassan toimisto.
Arkisin klo 9.00 – 15.00
Puh. 040 179 0001

Aluetta hoidetaan jäsenten toimesta talkooperiaatteella. Pähkinärantasäätiön hallitus toimii alueen hoitamisen organisoijana. Pähkinärantaan liittyvät kysymykset ja huomiot voi osoittaa säätiön puheenjohtaja Mika Laineelle p. 040 543 9445, tai sairauskassan toimistoon.

ISO MÖKKI

Pähkinämäentie 111 Ylöjärvi

Mökin koko on 52 m2 käsittäen tupakeittiön, makuuhuoneen, makuuparven, puulämmitteisen saunan, pesuhuoneen ja WC:n. Vuodepaikkoja on kahdeksalle.

Mökissä on lattialämmitys, ilmalämpöpumppu, varaava takka, keittiö tarvikkeineen, TV ja kaasugrilli. Mökin läheisyydessä kulkee 2.7 km pitkä valaistu maastopururata, jossa talviaikaan pariladut luisteluun sekä perinteisen hiihtoon.

VUOKRAAMINEN

Vuokrausvuorokausi alkaa klo 14.00 ja päättyy klo 14.00. Sama henkilö voi tehdä varauksen korkeintaan seitsemäksi (7) vuorokaudeksi kerrallaan. Jokainen vuokraaja on velvollinen siivoamaan mökin sekä kaasugrillin lähtiessään. Mikäli siivous on jäänyt tekemättä tai on puutteellinen, säätiö siivouttaa mökin vuokralaisen kustannuksella. Vuokraajan tulee käyttää omia liinavaatteita.

Osasto 38:n jäsenet: 50 €/vrk. Juhannusviikonloppu (to-su) 250 €. Jos useita halukkaita, niin arvotaan osaston jäsenten kesken kolme viikkoa ennen juhannusta.

PIKKUMÖKKI
Pikkumökki n. 20 m2 on käytössä vain kesäaikaan. Mökissä on vuodepaikat viidelle, keittomahdollisuudet tarvikkeineen ja TV. WC-tilat ovat päärakennuksessa.

Vuokra on jäseniltä 20 €/vrk.
Mikäli tilaussauna on vapaa vuokraus ajalla, voi saunan vuokrata lisäksi yhteishintaan 25 €/vrk. Vuokraussäännöt samat kuin uudessa mökissä.

PÄÄRAKENNUS

Pähkinämäentie 130 Ylöjärvi

Päärakennus n.100 m2, sisältää salin 60 hengelle, takkahuoneen, WC-tilat ja keittiön varusteineen. Ei lämmitystä eikä vesiä talviaikaan, vain kesäaikana. Vuokra osaston jäsenille on 60 €/vrk, sisältäen tilaussaunan käytön.

MATKAILUVAUNUT
Osaston jäsenet voivat leiriytyä matkailuajoneuvoilla, niille tarkoitetulle alueelle. Hinta 10 €/kk tai 4 €/vrk. Sähkön käytöstä veloitetaan erikseen - mittarisähkö 0,20 €/kWh - pelkkä valosähkö ilman mittaria 2 €/vrk. Rantaviheriölle pysäköinti ei ole sallittua.

TILAUSSAUNA
Yksityissaunan vuokra on 15 € (Talviaikaan ei käytössä)

YLEINEN SAUNA
Yleinen sauna on aina jäsenistön vapaassa käytössä, myös talvisin.

PIHA-ALUE JA AKTIVITEETIT
Kaikkien jäsenten ja mökkien vuokraajien käytössä on kesäisin rantalentopallokenttä, trampoliini, grillimaja, soutuvene, kanootti ja kaksi SUP-lautaa.

Linkki Pähkinärannan varauskalenteriin