Jäsenedut os.77

Kulttuuriliput 3kpl / vuosi

Osaston jäsenille korvataan 3kpl kulttuurilippuja / vuosi.  Aluerajoitus on poistunut vuonna 2019 keväällä. Kulttuuriliput käy nyt koko Suomen alueelta! Kulttuuritapahtumaksi lasketaan esim.urheilu, teatteri ja konsertit.

Palauta alkuperäinen pääsylippu/kuitti kirjekuoressa tilinumerolla ja nimellä varustettuna Mika Savolaiselle. Ei mielellään skannattuna! (Kirjeen voi jättää BTT MASSAOSASTON VALVOMOON ) Maksut suoritetaan keskitetysti , miten lippuja on palautettu.

Kesäharjoittelija, joka on oppilasjäsen saa 1lipun / vuosi. Eläkeläisille 3 lippua.

Paperiliiton tapahtumat ovat myös korvauksen piirissä . Niissä ei rajoituksia, Myös muitakin tapahtumia tuetaan , mutta ne käsitellään toimikunnassa erikseen.

Jäsenistön omatoimisesti järjestämiä kokouksia/tapahtumia , tuetaan anomuksien perusteella. Agendassa suotavaa , LM tai hallituksen jäsenen puheenvuoro. Tuen suuruus 15e/osallistuja. Tapahtuman järjestäjä , lähettää vapaamuotoisen anomuksen hallitukselle (Pj,TSV tai Taloudenhoitaja), jonka hallitus käsittelee kokouksessaan.

T:Mika Savolainen

OSASTON MUISTAMISET JÄSENILLE

Jäsenen täyttäessä pyöreitä vuosia (50, 60 v.) osasto muistaa häntä lahjalla, jonka voi noutaa TSV:lta tai PLM:ltä.

Osastolla videotykki , jota jäsenistö saa lainata yksityistilaisuuksiin. Videotykki löytyy TSV 2 kerros .