Paperiliiton jäsenrekisteri tiedottaa

41 Veitsiluodon osasto 18.01.2022

Jäsentiedot ajantasalle!!

Hei Paperiliiton jäsenrekisteristä,

Tiedoissasi on aktiivinen työpaikkakiinnitys Stora Enso Veitsiluotoon. Jäsentiedot on tärkeää saattaa ajan tasalle. Pyydämme sinua tekemään ilmoituksen 15.2.2022 mennessä alla olevien vaihtoehtojen perusteella:

Mikäli olet aloittanut työskentelyn toisessa paperialan toimipaikassa, tee itsellesi uusi toimipaikkakiinnitys:

Kirjaudu kotisivujemme kautta eAsiointiin ja siirry Jäsentiedot-osioon.

Mikäli haluat vaihtaa osastoa, tee muutos tässä vaiheessa. Laita muutospäivämääräksi se päivä, jolloin aloitat tai aloitit uudessa toimipaikassa. Jos et vaihda osastoa, älä tee osastotietoon muutoksia.

Muokkaa toimipaikka/perintäsopimus -kohtaan uuden toimipaikkasi tiedot. Ilmoita työsuhteen aloituspäiväksi se päivä, jolloin siirryit kyseisen toimipaikan listoille. Ilmoituksesi tulee jäsenrekisterin käsittelyyn ja vanha toimipaikka kuitataan samalla pois rekisteristä.

Mikäli olet aloittanut työskentelyn paperialan ulkopuolella:

Kirjaudu kotisivujemme kautta eAsiointiin ja siirry Jäsentiedot-osioon.

Ilmoita Veitsiluodon työsuhteen päättyneen, käsittelemme ilmoituksesi jäsenrekisterissä.

Siirry jäsenmaksutiedot osioon.

Maksa jäsenmaksu kuukausittain Jäsenmaksulaskurin kautta siitä lähtien, kun Veitsiluodon irtisanomisajan palkanmaksu on päättynyt. (Päällekkäin ei tarvitse maksaa kahdesta kokoaikaisesta päätyöstä.)

Vaihtoehtoisesti jäsenmaksut voi maksaa kuukausiviitteillä, jotka voit pyytää jäsenrekisteristä.

Mikäli olet työttömänä ja saat päivärahaa:

Kirjaudu kotisivujemme kautta eAsiointiin ja siirry Jäsentiedot-osioon.

Työttömyyskassa merkkaa työttömyyden ajalta jäsenmaksuvapautuksen.

Mikäli olet työttömänä ja et saa päivärahaa:

Siirry jäsenmaksutiedot-osioon.

Syötä palkaton jakso siltä ajalta, kun olet työttömänä.

Ilmoita työttömyysaikaa 3-6kk välein takautuvasti, työttömyysaikaa ei voi ilmoittaa ennakkoon.

Mikäli työskentelet edelleen Veitsiluodon tehtaalla:

Seuraa yllä olevia ohjeita sitten, kun työskentely Veitsiluodossa päättyy. Tältä erää ilmoitusta tai muutoksia ei tarvitse tehdä.

Tarkistathan, että yhteystietosi ovat muutoinkin ajan tasalla eAsioinnissa. Epäselvissä tilanteissa ota yhteyttä jäsenrekisteriin vastaamalla tähän viestiin tai soittamalla palvelunumeroomme 010 289 7700 ma-pe klo 9-12 välillä. Autamme mielellämme!