Pääluottamusmies esittäytyy

41 Veitsiluodon osasto 25.01.2021

Mikko Alamommo kertoo itsestään

Tervehdys kaikille,

Ajattelin kertoa vähän itsestäni nyt kun seuraavat kaksi vuotta hoidan plm-tehtävää.

Olen tullut taloon v.95 pk:3:lle, luottamusmies toimintaan ajauduin noin 10 vuotta sitten kun minut valittiin pk 2-3 luottamusmieheksi.

Muita luottamustoimia minulla on, osastomme hallituksen jäsen ja paperiliiton valtuuston jäsen.

Kuusi vuotta sitten pääsin Suomalaisen Joukon varaksi pääluottamusmiehen tehtävään.

Hienoa on ollut toimia Joukon varamiehenä. Joukolla on pitkäaikaista kokemusta pääluottamusmiehen toimesta 23v. liiton toiminnassa Paperiliiton valtuuston varapuheenjohtajana 20v. ja tes- neuvottelukunnan jäsenenä ollut vääntämässä työehtosopimuksia 20v. Kyllähän tuolla kokemuksella, löytyisi muutamaan kirjaankin jo materiaali. Nyt Jouko on pikkuhiljaa siirtymässä vapaa herran toimeen. Hyviä eläkepäiviä ja kiitokset Joukolle hyvistä neuvoista ja kaveruudesta. ps. pidä puhelin auki: )

Siviilissä minuun voi törmätä näin talvella hiihtoladulla, koiria ulkoiluttamassa ja toivottavasti myös pian kuntosalilla. Kesäaikaan minun vapaa- ajan käytöstä vastaa, ikuisuusprojektina toimiva rintamiestalo, koira harrastus ja viimekesänä aloitettu uusi ”helppo” harrastus golf. Syksyisin käytän mahdollisimman paljon vapaistani metsästys harrastukseen.

Itse toimessa toivon, jos teillä on kysyttävää tai jokin työasia arveluttaa ottakaa yhteyttä linjan luottamusmiehiin tai suoraan konttorille.

Jos olen vapaalla, Sami Zerni tuuraa minua konttorilla.

Kunhan tämä korona tilanne helpottaa, pyrin välillä käymään jututtamassa teitä osastoillanne.

Laittelen myös näille foorumeille välillä tilannetietoa.

Hyvää uutta vuotta toivottaen

Mikko Alamommo