Syyskokous 8.11.2023 klo 16:00 Toimitalolla

70 Valkeakosken osasto 06.10.2023

Tervehdys jäsenistölle,

Ammattiosastomme syksyn päätapahtuma lähestyy kovaa vauhtia. Meidän jäsenten on tullut aika kerääntyä syksyn jäsenkokoukseen. Syyskokoukseen. Jäsenkokouksemme pidetään keskiviikkona 8.11.2023 klo 16. Pitopaikkana tietenkin Toimitalo. Osoite Antinniementie 5. Jos et ole ikinä käynyt Toimitalolla, on tämä myös hyvä tilaisuus tutustua kiinteistöömme.

Syyskokouksessa hyväksymme seuraavalle vuodelle toimintasuunnitelmat ja talousarvion. Valitsemme uuden hallituksen sekä päätämme osaston hallituksen ja toimihenkilöiden palkkioista. Valitsemme toiminnantarkastajat sekä heidän varahenkilönsä. Pääsemme myös luovuttamaan Paperiliiton myöntämiä kunniajäsenyyksiä osastomme entisille ay-toimijoille.

Paperiliitosta paikalle saapuu sopimusasiantuntija Jyri Peltola. Jyri tuo meille Paperiliiton terveiset sekä kertoo alamme kuulumiset. Kun seuraa, mitä maamme politiikassa suunnitellaan työmarkkinoiden sekä sosiaaliturvan näkökulmasta, on varma, että Jyrin osuus ei tule jättämään kylmäksi. Muistetaan myös, että suorempaa palautekanavaa ei omaan ammattiliittoon ole. Hyödynnetään tätä asiaa ehdottomasti. Nautimme totta kai samalla herkulliset kakkukahvit a la Hakafood Cafe.

Keräännytään siis isolla joukolla tärkeän asian äärelle.
Lämpimästi tervetuloa!

Terveisin
Marko Koivuranta
Ammattiosasto 70 puheenjohtaja

Osasto 70.ry sääntömääräinen
SYYSKOKOUS
Keskiviikkona 8.11.2023 klo 16.00,

osaston Toimitalolla (Antinniementie 5)
Käsiteltävänä mm. seuraavat asiat:
• hyväksytään seuraavalle kalenterivuodelle toimintasuunnitelmat ja talousarvio
• valitaan ammattiosaston hallitus ja toimihenkilöt
• käsitellään muut osaston jäsenten ja hallituksen esittämät asiat
Paperiliitosta paikalla sopimusasiantuntija Jyri Peltola

Tarjolla kakkua ja kahvit
Jäsenistö on lämpimästi tervetullut kokoukseen!
Terveisin Hallitus