Kevätkokous Maanantaina 29.4.2024 klo 16.00, osaston Toimitalolla (Antinniementie 5)

70 Valkeakosken osasto 12.04.2024

Kevätkokous 2024

Kevätaurinko lämmittää ja valaisee Toimitaloa. Se tarkoittaa sitä, että osastomme on aika kokoontua jäsenkokouksen merkeissä. Osasto 70 kevätkokous pidetään maanantaina 29.4.2024 klo 16.

Pitopaikkana totta kai Toimitalo.

Kevään jäsenkokouksessa meillä ei ole ehdokasasetteluja, ei vaaleja. Sen sijaan, kevätkokouksessa jäsenistön tehtävä on tätäkin tärkeämpi. Tehtävänämme on kokoontua tarkastelemaan, mitä yhdistyksessämme tapahtuikaan edellisenä vuonna. Miten yhdistystä hallinnoitiin ja kuinka edunvalvontaa toteutettiin? Entä millainen on yhdistyksemme taloudellinen tilanne?

Paperiliiton toimistolta kevätkokoukseemme saapuu järjestöasiantuntija Annika Maunula. Annika tuo kokoukseemme liiton terveiset ja uusimmat kuulumiset alalta. Lienee turha edes sanoa, että tilanteessa joka maamme työmarkkinoilla vallitsee, ei Annikan ajankohtaiskatsausta kannata missata.

Kuivin suin emme Toimitalolla todellakaan istu. Tarjottavat saapuvat Hakafoodista. Kattaus on siis kunnossa niin esityslistan kuin tarjottavienkin puolesta. Kokoonnutaan isolla porukalla viettämään mukava hetki yhdessä, tarkastellen samalla miten meidän ammattiosastollamme menee.

Jäsenistö on lämpimästi tervetullut kokoukseen.

Käsiteltävänä mm. seuraavat asiat:
• hyväksytään toimintakertomukset ja tilinpäätös
• luetaan toiminnantarkastajien lausunto
• päätetäänvastuuvapaudenmyöntämisestä
• käsitellään muut osaston jäsenten ja hallituksen esittämät asiat

Terveisin
Marko Koivuranta