Vapaa-aika

Tainionkosken os 22 jäsenistön vuokrattavissa
on lomahuoneisto Tahkolla

Sijainti: Hovilantie 1 B, Tahkovuori, Kuopio Google maps linkki
Tahkon keskustan kattavat palvelut vain kilometrin päässä. Laduille lyhyt kävelymatka ja lapsille leikkipuisto tien toisella puolella.

Lomahuoneistosta löytyy suuremmallekin porukalle mukavat oltavat, nukkumapaikkoja on kuudelle hengelle.

Lemmikkejä huoneistoon ei saa tuoda!
Vuokraaja on velvollinen suorittamaan itse tai siivouspalvelua apuna käyttäen, järjestyssäännöissä mainitut siivoukset, sekä velvollinen korvaamaan aiheuttamansa vahingot!
Huoneiston järjestyssäännöt                        Muita ohjeita

Hyödyllisiä yhteystietoja
Millan Mökkisiivous puh. 040 5734 882

Tahkon Talkkarit puh. 044 5555 789
www.tahkontalkkarit.fi

Varaukset tehtävä viimeistään neljä (4) viikkoa ennen varauksen alkamista. Mikäli varauksia on useampia, silloin arpa ratkaisee kenelle varaus myönnetään, etusijalla ovat ne jotka eivät ole varausta saaneet. Voit varata myös osan lomaviikosta, jolloin vapaaksi jäävät päivät tarjotaan seuraavalle varaajalle.

Varauksen saamisesta ilmoitetaan vähintään kolme (3) viikkoa ennen varauksen alkamista.
Huoneiston avaimet ovat noudettavissa PLM:n toimistolta tai taloudenhoitajalta osaston toimistolta, erikseen sovittavana ajankohtana.

Varausmaksu on 100 € / vko tai 20 € /vrk , joka on maksettava osaston tilille kaksi (2) viikkoa ennen varauksen alkamista.
Viimehetken peruutuksesta palautetaan 50% varausmaksusta (alle 7 vrk varauksen alkamisesta).
Varaus alkaa pe klo 15:00 ja päättyy pe klo 15:00. Huoneiston on oltava luovutuskunnossa seuraavalle tulijalle klo 15:00.

Varattavissa olevat viikot 2020

- Viikko 4, 17 - 24.1.2020. Viikko 11, 28.2 - 6.3.2020.
- Viikko 16, 10 - 17.4.2020. Viikko 22, 22 - 29.5.2020
- Viikko 28, 3 - 10.7.2020. Viikko 34, 14 - 21.8.2020
- Viikko 40, 25.9 - 2.10.2020. Viikko 46, 6 - 13.11.2020
- Viikko 52, 18- 25.12.2020.