Pelicans jäsenetu

Pelicans kausikortit - Playoffs 2024

Osasto 86 on hankkinut työssäkäyvien jäsentensä virkistyskäyttöön neljä Pelicansin kausikorttia. Kortit on tarkoitettu vain ja ainoastaan ammattiosaston jäsenten omaan käyttöön!

Kausikortit arvotaan jokaiseen Pelicansin kotiotteluun erikseen, arvonnat suoritetaan kutakin ottelua edeltävänä päivänä. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Arvontaan voi osallistua joko yksin tai 2-4 hlön ryhmänä. Ilmoita kaikkien ryhmän jäsenten nimet yhdessä. Useampaan ryhmään kuuluminen ei ole sallittua. Arkipeleihin ilmoita myös työaikamuoto, jota teet.

Jotta mahdollisimman moni pääsisi nauttimaan edusta niin osallistu vain niiden pelien arvontaan, joihin varmasti pääset. Arvontavoittoa ei voi siirtää toiseen peliin eikä kausikorttia voi antaa toisen henkilön käytettäväksi, jos tulee este osallistua ottelutapahtumaan. Force majeure-tapaukset (esim. sairastuminen pelipäivänä) tutkitaan tapauskohtaisesti. Väärinkäytökset johtavat osallistumisoikeuden epäämiseen.

Valitse alla olevasta listasta KOTIPELI, jonka kausikorttiarvontaan haluaisit osallistua ja täytä sivun alareunasta löytyvä lomake.

​​​​​​​