Syyskokous 23.11.2023 klo 16.00

85 Kuusanniemi-Voikkaan osasto, Osastojen uutiset 27.10.2023

Morjens!

Kuten kaikki tietävät syyskokous ja uuden hallituksen valinta seuraavalle 2-vuotis kaudelle koittaa.

Hallituksesta ja varajäsenistähän osa on poistunut yhtiön palveluksesta ja osa on minulle ilmoittanut pitäytyvänsä tehtävästä. Näitä paikkoja on hyvä täyttää jotta hallitus pysyy päätösvaltaisena ja elinvoimaisena. Sekä kuivaltakoneelta ja kuorimolta runsaampi edustus hallituksessa olisi toivottavaa. Varsinkin nyt kun nämä osastot niin kauheasti kiinnostavat myös työnantajaa.

Pankaa siis sanaa kiertämään, että voidaan todistaa niin itsellemme sekä kokoukseen osallistuvalle Paperiliitton edustajalla Jyri Peltolalle, että jäseniämme kiinnostaa osastomme ja Paperiliiton asiat ja tulevaisuus.

pj Ippe

Muistakaa myös tulevan työsuojeluvaltuutetun sekä varavaltuutettujen valinnat. Mahdolliset äänestykset järjestetään viikoille 47 - 48