Näin tunnistaudut eAsiointiin

Linkki Paperiliiton eAsiointiin löytyy Paperiliiton nettisivujen oikeasta ylä- ja alakulmasta tai mobiilijäsenkortista.

eAsiointiin tunnistaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella eli kirjautuminen tapahtuu luottamusverkon kautta. Jäsenten tietosuoja ja tietoturva paranevat  olennaisesti luottamusverkon kautta tapahtuvan tunnistautumisen avulla. Pankkitunnukset saat omasta pankistasi ja mobiilivarmenne sijaitsee kännykkäsi SIM-kortissa. Varmenteen voit ottaa käyttöön vaikka saman tien (tunnistaudu pankkitunnuksilla) tai asioimalla oman operaattorisi myymälässä. Lisätietoja mobiilivarmenne.fi/

Tunnistautumisen jälkeen voit edetä Jäsenyys-painikkeesta jäsenrekisterin palveluihin tai Työttömyysturva-painikkeesta työttömyyskassan palveluihin.

Jäsenrekisterin palvelussa voit päivittää jäsentietosi, ilmoittaa jäsenmaksuvapautusta koskevia tietoja ja nähdä maksamiasi jäsenmaksuja. Palvelussa on myös maksuominaisuus, jolla itse maksava jäsen voi muodostaa jäsenmaksulaskun.

Työttömyyskassan palvelussa voit hakea päivärahaa, täydentää liitteitä sekä seurata tilannetietoja ansiopäivärahan käsittelystä, maksuilmoituksista ja päätöksistä. Molemmista palveluista voit myös siirtyä toiseen palveluun yläpalkin linkkiä napauttamalla.

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä jasenrekisteri@paperiliitto.fi. Voit myös antaa palautetta palvelusta uloskirjautumisen yhteydessä.

Viestejä liitoltasi

Kun eAsioinnissa oleva sähköpostiosoite on ajan tasalla, saat siihen tietoa ajankohtaisesti tietoa ajoittain työmarkkina-asioista ja jäseneduista liitostasi. Jos tiedoissasi on työnantajan tarjoama sähköposti ja puhelinnumero, kannattaa käydä lisäämässä myös henkilökohtaiset yhteystiedot. Näin viestit tavoittavat myös mahdollisen työtaistelun aikana.

Tilaamalla puhelimeesi mobiilijäsenkortin näet liittosi ajankohtaiset uutiset, jäsenedut ja tapahtumat.