Perhetapahtuma PowerParkissa 8.6. / Familjeevenemang på PowerPark 8.6.

52 Pietarsaaren osasto 20.03.2024

Härmässä sijaitseva Suomen suurin huvipuisto PowerPark on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön lauantaina 8.6. Huvipuisto on avoinna klo 11-19. Koko huvipuisto laitteineen on mukaan ilmoittautuneiden paperiliittolaisten vapaasti käytettävissä.

Tapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Huom! Huvipuisto on rajannut kokonaisosallistujamäärän 4500 henkilöön vierailijakokemusten perusteella. Varaathan paikat vain perheenjäsenillesi, jotta mahdollisimman monella on mahdollisuus osallistua.

Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa 22.3.2024 klo 8:00. Ilmoittaudu mukaan mobiilijäsenkortista löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta. Ilmoitathan mobiilijäsenkortissa myös mukana tulevien perheenjäsenten nimet. Tapahtumaan varattavissa max. 5 paikkaa per perhe. Ethän varaa turhia paikkoja, jotta mahdollisimman moni liiton jäsen mahtuu mukaan. Ilmoittautuminen sulkeutuu 9.5. tai, kun kaikki paikat on varattu.
Mobiilijäsenkortti toimii huvittelupäivänä myös sinun ja perheesi yhteisenä sisäänpääsylippuna.

Tarkistathan ammattiosastostasi, aikooko se järjestää oman bussikuljetuksen tapahtumaan.

Pulmia ilmoittautumisessa tai kysyttävää tapahtumasta?
Lähetä kysymyksesi osoitteeseen perhetapahtuma@paperiliitto.fi

Jos et ole vielä ladannut mobiilijäsenkorttia, voit tilata sen kirjautumalla eAsiointiin. Kortti tilataan eAsioinnissa osiosta Jäsentiedot. Jos et voi käyttää eAsiointia, pyydä liiton jäsenrekisteriä (jasenrekisteri@paperiliitto.fi) lähettämään jäsenkortin latauslinkki puhelimeesi.

Tervetuloa viettämään hauska ja vauhdikas kesäpäivä PowerParkiin!

Majoittuminen
PowerPark tarjoaa erilaisia majoitusvaihtoehtoja. Hinnat ja varaaminen suoraan PowerParkin sivuilta

PowerPark, Finlands största nöjespark som ligger i Härmä, har reserverats för privat bruk av Papersförbundet lördagen den 8 juni. Nöjesparken är öppen från 11.00 till 19.00. Hela nöjesparken med dess utrustning är fritt tillgänglig för registrerade pappersmedlemar.

Evenemanget är endast avsett för medlemmar i Papersförbundet med sina makar och hemmaboende barn. En pappersförbunds  farförälder kan ta sina barnbarn med sig. Notera! Nöjesparken har begränsat det totala antalet deltagare till 4 500 personer baserat på besökarnas upplevelser. Vänligen reservera platserna endast för dina familjemedlemmar, så att så många som möjligt har möjlighet att delta.

Anmälan till evenemanget öppnar den 22 mars 2024 kl. 08.00. Anmäl dig via registreringsformuläret som finns på det mobila medlemskortet. Vänligen ange även namnen på medföljande familjemedlemmar på det mobila medlemskortet. Bokningsbar för evenemanget max. 5 platser per familj. Man reserverar inte onödiga platser för att så många fackliga medlemmar som möjligt ska få plats. Anmälan stänger den 9 maj. eller när alla platser är bokade.
Det mobila medlemskortet fungerar också som en gemensam inträdesbiljett för dig och din familj på den roliga dagen.

Kontrollera med din avdelning om dom planerar att organisera  egen busstransport till evenemanget.

Problem med registrering eller frågor om evenemanget?
Skicka dina frågor till adressen perhetapahtuma@paperiliitto.fi

Om du inte har laddat ner ett mobilt medlemskort än kan du beställa det genom att logga in på eAsiointi. Kortet beställs i eAsiointe från Medlemsinformationssektionen. Om du inte kan använda eAsioni, be förbundets medlemsregister (jasenrekisteri@paperiliitto.fi) att skicka nedladdningslänken för medlemskortet till din telefon.

Välkommen att tillbringa en rolig och fartfylld sommardag på PowerPark!

boende
PowerPark erbjuder olika boendealternativ. Priser och bokning direkt från PowerParks hemsida