Lähdetään porukalla Pärnuun! / Hela gänget med till Pärnu !

52 Pietarsaaren osasto 15.02.2024

Lähdetään porukalla Pärnuun!

Viron kesäpääkaupunki Pärnu houkuttelee lomailijoita avarilla hiekkarannoillaan, runsailla ravintoloillaan, cocktailbaareillaan, kylpylöillään ja rennolla tunnelmallaan. Pärnu on keskiajalla perustettu, rento ja romanttinen kaupunki. Valkeat hiekkarannat ja “Viron paras aurinko” houkuttelevat yhtä lailla paikallisia asukkaita kuin vierailijoitakin. Kaunis merenrantapromenadi sopii ihanteellisesti kävelyyn ja pyöräilyyn.

Sak:n Pietarsaaren seudun paikallisjärjestö (APJ) järjestää pidennetyn viikonloppumatkan Pärnuun 8-12.5.2024

Lähtö keskiviikkona 8.5 klo.12.00 linja-autoasemalta. Viking Line XPRS lähtee klo.20.30. Yöpyminen laivalla B2 hytissä. Majoittuminen Hotelli Pärnu kahden hengen huoneisiin. Sunnuntaina 12.5 Eckerö Line m/s Finlandia lähtee Tallinnasta klo.12.00 ja saapuu Helsinkiin klo.14.15

Matkan hinta: 425€ (35-43 hlöä) + yhden hengen huoneen/ hytin lisä 160€

Hintaan sisältyy: bussimatkat, laivaliput, 1x yöpyminen B2 hytissä menomatkalla, aamiainen Hestia hotel Europassa , 3 yöpymistä Hotelli Pärnu, hotelliaamiaiset.

Lisätietoja ja sitovat ilmoittautumiset Tuija Heinolle 4.3-29.3 puh: 050 3711788. Matka maksettava 30.3. mennessä.

Useat ammattiosastot sponsoroivat jäsentensä matkaa, tarkista oman ammattiosaston sponsorointi.

Voimassa oleva passi tai kuvallinen EU-henkilökortti välttämätön

Ammattiosasto 52 sponsoroi 100€ / jäsen

Hela gänget med till Pärnu.

Estlands sommarhuvudstad Pärnu lockar till sig semesterfirare med sina vida sandstränder, många restauranger, cocktailbarer, spa och en avslappnad och avspänd atmosfär. Denna medeltida stad har en lättsam och romantisk flärd.

Vita sandstränder, och "den bästa solen i Estland" lockar till sig både lokala befolkningen och långväga turister. Den vackra strandpromenaden är idealisk för promenader och cykling.

FFC:s Jakobstadsnejdens fackliga lokalorganisation (FLO) ordnar förlängd veckoslutsresa till Pärnu 8-12.5.2024

Start onsdag 8.5 kl.12.00 från busstation. Viking Line XPRS avgår från Helsingfors kl. 20.30. Övernattning på båten i B2 hytter Inkvartering i 2-personers rum i Hotell Pärnu. Hemfärd från Tallinn söndag 12.5 kl.12.00 med Eckerö Line m/s Finlandia och ankomst till Helsingfors kl.14.15.

Resans pris är 425€ (35-43pers) + enkelrumstillägg/hytt 160€

I priset ingår: bussresa, båtresa, 1 x övernattning på båten i B2 hytt, frukost i hotell Hestia Europa 3 x övernattning i Hotell Pärnu, 3x frukost på hotellet

Närmare uppgifter och bindande anmälningar till Tuija Heino 4.3-12.3 tel.050 3711788 Resan betalas senast 30.3.

Många fackförbund sponsorerar sina medlemmars resa, kontrollera med din egen fackförening.

Giltigt pass eller bildförsett EU-kort är ett måste.

Avdelning 52 sponsrar sina medlemmar med 100€