Paperiliiton Kuopion osasto 55 ry. Järjestää bussikuljetuksen Paperiliiton perhetapahtumaan PowerParkkiin

55 Kuopion osasto 19.03.2024

Ajankohta: Lauantaina 8.6.2024

Tapahtumapaikka: PowerPark Puistotie 3, 62300 Härmä

Härmässä sijaitseva Suomen suurin huvipuisto PowerPark on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön lauantaina 8.6. Huvipuisto on avoinna klo11-19. Koko huvipuisto laitteineen on mukaan ilmoittautuneiden paperiliittolaisten vapaasti käytettävissä.Tapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Huom! Huvipuisto on rajannut kokonaisosallistujamäärän 4500 henkilöön vierailijakokemusten perusteella. Varaathan paikat vain perheenjäsenillesi, jotta mahdollisimman monella on mahdollisuus osallistua.

Tapahtumaan ilmoittautumisen jokainen hoitaa itse.

Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa 22.3.2024 klo 8:00. Ilmoittaudu mukaan mobiilijäsenkortista löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta. Ilmoitathan mobiilijäsenkortissa myös mukana tulevien perheenjäsenten nimet. Tapahtumaan varattavissa max. 5 paikkaa per perhe. Ethän varaa turhia paikkoja, jotta mahdollisimman moni liiton jäsen mahtuu mukaan. Ilmoittautuminen sulkeutuu 9.5. tai, kun kaikki paikat on varattu. Mobiilijäsenkortti toimii huvittelupäivänä myös sinun ja perheesi yhteisenä sisäänpääsylippuna. Jos et ole vielä ladannut mobiilijäsenkorttia, voit tilata sen kirjautumalla eAsiointiin.  Kortti tilataan eAsioinnissa osiosta Jäsentiedot. Jos et voi käyttää eAsiointia, pyydä liiton jäsenrekisteriä (jasenrekisteri@paperiliitto.fi) lähettämään jäsenkortin latauslinkki puhelimeesi.

Pulmia ilmoittautumisessa tai kysyttävää tapahtumasta? Lähetä kysymyksesi osoitteeseen perhetapahtuma@paperiliitto.fi

Lue lisää tapahtumasta: https://www.paperiliitto.fi/jasenasiat/tapahtumat/perhetapahtuma-powerparkissa-8.6..html

Paperiliiton Kuopion osasto 55 ry. järjestää bussikuljetuksen ammattiosaston jäsenille.

Jäsenen on oltava työsuhteessa Mondi Powerflutella.

Ilmoittautuneita matkalle mukaan oltava 20 henkilöä, jolloin matka toteutetaan. Mukaan bussiin mahtuu 60 osallistujaa. Vastuullinen matkanjärjestäjä Pohjolan Matka.

Ilmoittautuminen bussikuljetukseen alkaa perjantaina 22.3.2024 klo 8:00, jolloin linkki avautuu.

ILMOITTAUDU ALLA OLEVASTA LINKISTÄ.

Ilmoittautuminen päättyy: Linkki sulkeutuu viimeistään 9.5.2024 klo 22:00 tai jos bussi on täynnä. I

lmoittautuminen on sitova.

Yhteyshenkilönä toimii: Merja Haatainen puh: +358 40 7043 425 sähköposti: merja.haatainen@mondigroup.com

LÄHTÖ:

• Kuopio Matkakeskus klo 6:00

• Mondi Powerflute, konttorin edestä klo 6:10

• Siilinjärvi linja-autoasema klo 6:30

• Maaninka linja-autoasema klo 6:50

• Matkalla 30 min. tauko.

PowerParkiin saapuminen n. klo 11:00. https://www.powerpark.fi/

PALUU: PowerPakista kotimatkalle lähtö klo 18:00. SAAPUMINEN KUOPIOON n. klo 22:30

ILOISTA MATKAA!

Paperiliiton Kuopion os.55 ry:n hallitus