Ammattiosaston tuki tapahtumaan Kuopio Wine Festival 28.6.-6.7.2024

Kuopio Winefestival - C'est la vino

Kuopio Wine Festival 2024 - pala Ranskaa rantautuu Kuopioon

Mitä?
Kuopio Wine Festival 2024 kokoaa viinin ja ruoan ystävät jälleen juhlan äärelle 28.6–6.7.2024. Suomen suurin viini- ja ruokafestivaali tarjoilee maittavimmat makuparit, laatuviinit ja pirskahtelevat seurustelujuomat sekä vaikuttavan kattauksen huippuartisteja Kuopion matkustajasatamassa.
Paperiliiton Kuopion osasto 55 ry. tukee ammattiosaston jäsentä Kuopion Viinijuhlille 2024. Peruslippu/jäsen, jäsenen oltava työsuhteessa Mondi Powerflutella.
Missä?
Kuopio Wine Festivalin löydät Kuopion satama-alueelta, Minna Canthin kadun, Satamakadun ja Kauppakadun rajaamalta alueelta.
Vinkki: Kirjoita navigaattoriisi esimerkiksi Wanha Satama Ravintola, Kuopio.
Milloin?
28.6–6.7.2024
Mitä maksaa?
Paperiliiton Kuopion os. 55 ry:n ammattiosaston jäsen. Omavastuuosuus 15 €/peruslippu/jäsen.
Osta lipunmyynnistä lippu ja tee ilmoitus ammattiosastolle.
Siirry: Tästä tekemään ilmoitus
Kuitti toimitettava taloudenhoitajalle, voit pudottaa kuitin kirjekuoressa ammattiosaston toimitilan postiluukusta, kuoreen tunnus ”taloudenhoitaja Viinijuhla” tai henkilökohtaisesti taloudenhoitajalle tai s-posti: timo.venalainen@mondigroup.com

Viinijuhlien liput:

- Ticketmaster

- Prisma

- kesäkuun alussa tulee Ravintola Wanhan Sataman taakse (järven puolelle) toimistokontti. Avoinna arkisin 9–16.

Yhteyshenkilö: Minna Pehkonen s-posti: minna.pehkonen@mondigroup.com

Lisätietoa: https://kuopiowinefestival.fi/ohjelma/