PAPERILIITON PERHETAPAHTUMA PowerParkissa 8.6.2024

21 Kaukopään osasto 26.03.2024

PAPERILIITON PERHETAPAHTUMA 8.6.2024

Paperi 21 on varannut yhteiskuljetuksen tapahtumaan. Linja-auto lähtee keskusliikenneasemalta klo 05:00 ja palaa samaan paikkaan noin klo 0:00. Kuljetuksen tarvitsevat ilmoittautuvat osaston toimistolle puh.050 5576247 (17.5.2024 mennessä). Ilmoittaudu tapahtumaan mobiilijäsenkortista löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta.
Majoittujat ilmoittautuvat itse liiton sivujen linkin kautta, menomatka on mahdollista linja-autossa, paluu omin kyydein.
Lauantaina 8.6. huvitellaan Härmässä Suomen suurimmassa huvipuistossa PowerParkissa. Huvipuisto on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön koko päiväksi. Huvipuisto on avoinna klo 11-19.
Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa 22.3. klo 8:00. Ilmoittautumislomake löytyy mobiilijäsenkortista. Lomakkeen löydät vasemman yläkulman valikkonapista ”Ilmoittaudu PowerParkiin”. Ilmoittautuminen sulkeutuu 9.5. tai, kun kaikki paikat on varattu. Mobiilijäsenkortti toimii huvittelupäivänä jäsenen ja mukaan ilmoitettujen perheenjäsenten yhteisenä sisäänpääsylippuna.
Tapahtuma on avoin Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Tapahtumaan varattavissa max. 5 paikkaa per perhe. Paikkamäärää on jouduttu rajaamaan, jotta mahdollisimman moni liiton jäsen mahtuu mukaan. Huvipuisto on rajannut kokonaisosallistujamäärän 4500 henkilöön vierailijakokemusten perusteella.
PowerPark tarjoaa erilaisia majoitusvaihtoehtoja. Hinnat ja varaaminen suoraan PowerParkin sivuilta: www.powerpark.fi

Kommentointi

Otsikko: