Perhetapahtuma PowerParkissa 8.6.

80 Kaipolan osasto 23.03.2024

Tule mukaan viettämään kesän vauhdikkain päivä yhdessä muiden paperiliittolaisten kanssa!

Härmässä sijaitseva Suomen suurin huvipuisto PowerPark on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön lauantaina 8.6. Huvipuisto on avoinna klo 11-19. Koko huvipuisto laitteineen on mukaan ilmoittautuneiden paperiliittolaisten vapaasti käytettävissä.

Tapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Huom! Huvipuisto on rajannut kokonaisosallistujamäärän 4500 henkilöön vierailijakokemusten perusteella. Varaathan paikat vain perheenjäsenillesi, jotta mahdollisimman monella on mahdollisuus osallistua.

Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa 22.3.2024 klo 8:00. Ilmoittaudu mukaan mobiilijäsenkortista löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta. Löydät ilmoittautumislomakkeen mobiilijäsenkortin vasemman yläkulman valikosta (kolme viivaa). Valikon avaamalla pitäisi aueta valikkolista, jossa alimpana ”Ilmoittaudu PowerParkiin”.
Ilmoitathan mobiilijäsenkortissa myös mukana tulevien perheenjäsenten nimet. Paikkoja ei varata, jos nimitiedot puuttuvat. Tapahtumaan varattavissa max. 5 paikkaa per perhe. Ethän varaa turhia paikkoja, jotta mahdollisimman moni liiton jäsen mahtuu mukaan. Ilmoittautuminen sulkeutuu 9.5. tai, kun kaikki paikat on varattu.
Mobiilijäsenkortti toimii huvittelupäivänä myös sinun ja perheesi yhteisenä sisäänpääsylippuna.

Tarkistathan ammattiosastostasi, aikooko se järjestää oman bussikuljetuksen tapahtumaan.

Pulmia ilmoittautumisessa tai kysyttävää tapahtumasta?
Lähetä kysymyksesi osoitteeseen perhetapahtuma@paperiliitto.fi

Jos et ole vielä ladannut mobiilijäsenkorttia, voit tilata sen kirjautumalla eAsiointiin. Kortti tilataan eAsioinnissa osiosta Jäsentiedot. Jos et voi käyttää eAsiointia, pyydä liiton jäsenrekisteriä (jasenrekisteri@paperiliitto.fi) lähettämään jäsenkortin latauslinkki puhelimeesi.

Osasto 80 järjestää kyydityksen la 8.6.2024 Powerparkkiin paperiliiton järjestämään perhetapahtumaan. Jos lähdet kyyditykseen, niin ilmoita 15.5.2024 mennessä temonen.mika@gmail.com, tai viestillä 050-919 4 555.

ilmoita montako hlöä lähtee ja mistä kyytiin.

Tapahtumaan ilmoittautumisen jokainen hoitaa paperiliittoon itse 9.5.2024 mennessä. Kyyditys lähtee la 8.6.2024 Neste J:koski klo 8:00 ja Jämsä klo 8:15.

Paluu lähtö klo 17:30.

Tervetuloa viettämään hauska ja vauhdikas kesäpäivä PowerParkiin!

Majoittuminen
PowerPark tarjoaa erilaisia majoitusvaihtoehtoja. Hinnat ja varaaminen suoraan PowerParkin sivuilta.