Jäsenkortti myös kännykkään

80 Kaipolan osasto 15.11.2019

Voit tilata Paperiliiton jäsenkortin sähköisenä puhelimeesi. Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta tilata jäsenkorttia puhelimeesi ota yhteys Taloudenhoitaja Jari Peltoseen p.0407401780

Mobiilijäsenkortti päivittyy automaattisesti aina vuoden alusta, eikä korttia tarvitse ladata uudelleen.

Paperiliiton jäsenkortti on mobiilikortti, jonka voit ladata puhelimeesi ja joka latauksen jälkeen päivittyy vuoden vaihtuessa automaattisesti, jos jäsenyytesi on kunnossa. Muovinen jäsenkortti on poistunut käytöstä vuoden 2022 alussa.

Mobiilikortin linkeistä näet jäsenetuja ja uutisia ja voit kirjautua sähköiseen eAsiointiin. Puhelimeen ladattu kortti kertoo nimesi, jäsennumerosi ja ammattiosastosi numeron. Kortti osoittaa, että olet Paperiliiton jäsen. Jos olet liiton varsinainen jäsen, on kortissa myös olennaiset jäsenvakuutustasi koskevat yhteystiedot ja linkit. Jäsenvakuutus ei ole voimassa oppilasjäsenillä eikä eläkeläisjäsenillä.

Jäsenkortti tilataan eAsioinnista.

Jos sinun tarvitsee todistaa jäsenyytesi jäsenetujen käyttämiseksi, mutta mobiilikortin käyttö ei ole kohdallasi mahdollista, voit tulostaa jäsentodistuksen eAsioinnin Jäsentiedot-osiosta tai pyytää liiton jäsenrekisteristä toimittamaan todistuksen postitse.