Teatteriretki Viikinsaaren kesäteatteriin 15.6.2019 Teatteriretki Viikinsaaren kesäteatteriin 15.6.2019

Osasto järjestää teatteriretken jäsenilleen Viikinsaaren kesäteatteriin Tampereella lauantaina 15.6.2019 klo 16.00 riemukkaaseen komediaan 506 ikkunaa.

"506 ikkunaa on lämminhenkinen tarina veljeksistä ja rakkaudesta. Se on koominen tarina erään kerrostalon asukeista, kerrostalon, jossa on 506 ikkunaa. Hulvattomista henkilöistä, jotka kaikki etsivät rakkautta. Mukana on myös ripaus jännitystä ja eräs rikos.

Esityksessä loistavat mm. Heikki Hela, Sanni Haadenmaa, Janne Kallioniemi, Krista Putkonen- Örn, Jarkko Tiainen, Saska Pulkkinen ja Birgitta Putkonen.

Viikinsaaren kesäteatterissa koet ainutlaatuisen elämyksen laivamatkoineen Pyhäjärvellä.Viikinsaaren kesäteatteriin pääsee kätevästi keskeltä Tamperetta Laukontorilta Hopealinjan viihtyisillä laivoilla".

Lippuja on rajoitettu määrä, lipun hinta 10€, max. 2 lippua/jäsen. Lippuja voi lunastaa pääluottojen toimistoilta tai soittamalla Juha-Pekka Mäkelä 050 5292 271 tai Markku Salokivi 040 7310 197.

Matkaan lähdemme Valkeakosken Liikenteen bussilla, joka lähtee klo 13.30 liikenteen talleilta jatkaen reittiä: Sointulan ostoskeskuksen päätepysäkki-Hakakatu-Helletie-Juhannusvuorentie-Kaapelintie-Sääksmäentie-Ulvajankatu-Tallikatu-Lempääläntie-Kenraalintie-Painontie-Eerolantie-Salomaantie-Kaakonojantie-Seminmutka-Tampere, sekä samaa reittiä takaisin kääntesessä järjestyksessä.

Tervetuloa mukaan !

Pekka Haanpää

Marko Luukkonen

Marko Kouva