Osasto järjestää teatteriretken jäsenilleen KomediateatteriinTampereella lauantaina 6.6.2020 klo 18.00 Korpelan kujanjuoksu näytökseen.

70 Valkeakosken osasto 12.02.2020

Pirunpellosta ja Maalaiskomedioista tuttu kaksikko käsikirjoittaja Heikki Luoma ja ohjaaja Jukka Mäkinen tuovat Komediateatterin näyttämölle viimeisimmän sarjansa näyttämösovituksen, rooleissa pääosin tv-sarjasta tutut kasvot mm. Esa Latva-Äijö, Janne Kataja, Karoliina Vanne, Tuija Vuolle jne.

Kun työtön, melkein ammattikoulun käynyt asentaja Jaska Alho (Janne Kataja) löytää korjattavaksi tuodun auton takapaksista salkullisen rahaa, alkaa melkoinen kilpajuoksu, sillä rahoille ilmaantuu muitakin ottajia. Samaan aikaan kun Jaska piilottelee rahojaan, käyvät Anssi Korpela (Esa Latva-Äijö) ja Miisa Perttula (Karoliina Vanne) taistelua kaivosyhtiötä vastaan, joka uhkaa tehdä Etelä-Suomen suurimmasta suosta kaivoksen. Tässä taistelussa oveluus ja salkullinen rahaa ovat tarpeen.

Ohjaus ja dramatisointi Jukka Mäkinen
Lavastus Juha Mäkipää
Rooleissa mm. Esa Latva-Äijö, Karoliina Vanne, Janne Kataja, Tuija Vuolle, Ari Myllyselkä, Marja Myllylä, Anna Haaranen, Hanna Gibson, Ilkka A. Jokinen, Jere Riihinen, Suvi Salomaa, Aku Sajakorpi ja Jukka Sipponen

Lippuja on rajoitettu määrä, lipun hinta 10 €, max. 2 lippua / jäsen. Lippuja voi lunastaa pääluottojen toimistoilta tai soittamalla Juha-Pekka Mäkelä 050 5292 271 tai Markku Salokivi 040 7310 197.

Matkaan lähdemme Valkeakosken Liikenteen bussilla, joka lähtee klo 16.30 liikenteen talleilta jatkaen reittiä: Sointulan ostoskeskuksen päätepysäkki-Hakakatu-Helletie-Juhannusvuorentie-Kaapelintie-Sääksmäentie-Ulvajankatu-Tallikatu-Lempääläntie-Kenraalintie-Painontie-Eerolantie-Salomaantie-Kaakonojantie-Seminmutka-Tampere, sekä samaa reittiä takaisin käänteisessä järjestyksessä.

Tervetuloa mukaan!

-Hallitus