Ota yhteyttä

Päivärahahakemus ja sen liitetiedot

Päivärahahakemus ja sen liitetiedot on ensisijaisesti lähetettävä eAsiontipalvelusta tai postitse. eAsiontipalveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla.

Kirjaudu eAsiontipalveluun

Henkilökohtaisia tietoja lähettäessä suosittelemme käytettäväksi suojattua sähköpostia.
Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä.

Suojatun sähköpostin lähetys

Ota yhteyttä

Henkilökohtaisia tietoja ja henkilötietoja sisältäviä liitteitä lähetettäessä suosittelemme käytettäväksi suojattua sähköpostia tästä. Merkitse viestin saajaksi tyokassa@paperiliitto.fi. Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Viestin ja liitteiden lähettäminen tapahtuu tietoturvavaatimukset täyttävällä suojatulla yhteydellä.

Saadusta päätöksestä on mahdollista valittaa sähköisesti. Tällöin kassalle on lähetettävä kirjallinen valitus ja muut asiaan liittyvät asiakirjat liitetiedostona suojattuna sähköpostina. Tarkemmin tietoa valituskirjelmän laatimisesta on päätöksen mukana lähetettävässä muutoksenhakuohjeessa.

Työnantaja: Voit lähettää viestejä, yhteydenottopyyntöjä, palkka-, työ- ja lomautustodistuksia, irtisanomisilmoituksia tai muita selvityksiä suojattua sähköpostia käyttäen. Merkitse viestin saajaksi tyokassa@paperiliitto.fi. Yhdessä tiedostossa voi lähettää useampaa työntekijää koskevia asiakirjoja.

Kysymykset ja palaute

Alla olevalla yhteydenottolomakkeella voit lähettää kassalle viestejä ja kysymyksiä työttömyyspäivärahaan ja vuorottelukorvaukseen liittyen. Huom. ethän laita yhteydenottolomakkeen kautta mitään arkaluonteisia tietoja (esim. henkilötunnus).

Lomakkeen pakolliset kentät on merkitty tähdellä. Yhteystietoihin on merkittävä sähköpostiosoite mahdollisia yhteydenottoja varten.

Jos asiasi koskee jäsenasioita, otathan yhteyttä liittoon. Yhteystiedot löydät täältä.

Yhteydenottolomake:

Syntymäaika: *
Nimi: *
Yritys:
Sähköpostiosoite: *
Puhelin:
Lisätietoja:

Päivärahahakemus ja sen liitetiedot

Kirjaudu eAsiontipalveluun

Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä.

Suojatun sähköpostin lähetys