Uutinen

Hyvinvointia työttömille ja lomautetuille Hyvinvointia työttömille ja lomautetuille

Paperiliitto tukee omien työttömien jäsentensä osallistumista aikuisten hyvinvointijaksoille

Kaipaatko piristystä arkeen, lisää hyvinvointia ja hyvää oloa?
Onko liikunnan kipinä kadoksissa, lenkkikaveri hukassa - vai kaipaatko kenties täydellistä elämäntaparemonttia?

Lähde yhdessä liikkeelle ja hae PHT ry:n hyvinvointijaksolle.

PHT ry järjestää terveyttä ja hyvinvointia edistävää toimintaa, 1.askel- hyvinvointijaksoja. Toiminnan erityisenä kohderyhmänä ovat vuonna 2017 työsuhteen ulkopuoliset, lomautetut ja itsensä työllistäjät.

Ensi talven ja kevään hyvinvointijaksot ovat nyt haettavana osoitteessa www.pht.fi

Paperiliitto tukee omien työttömien jäsentensä osallistumista 1.askel aikuisille -hyvinvointijaksoille maksamalla hakijan omavastuuosuuden pääjaksolle.

Huomaathan: Myös SAL-lomat ry tukee SAK:laisten liittojen jäsenten osallistumista hyvinvointijaksoille. Mikäli osallistut 1.askel aikuisille -seurantajaksolle SAL-lomat maksaa Sinulle takaisin omavastuun. Mikäli osallistut 1.askel -perheille jaksolle, SAL-lomat, maksaa perheellesi takaisin 50 euroa.
Toimi näin: Kun olet osallistunut, laita sähköpostilla tieto olitko aikuisten vai perheiden jaksolla, nimesi, ammattiliittosi ja IBAN-tilinumerosi osoitteeseen pasi.ylitalo@sal-lomat.fi.
SAL-lomien tuki koskee myös työssäkäyviä SAK:laisten liittojen jäeniä.

Uutinen julkaistu: 27.10.2016