Virittäydy joulun ja uuden vuoden tunnelmaan Tampereella

Jäsenasiat 12.11.2019

Pispala. Kuva: Mikko Vares

Hyödynnä jäsenetusi, varaa loma Tampereelle ja osallistu samalla lahjakortin arvontaan.

Majoitu mukavasti vanhaan puuvillatehtaaseen rakennettuun kylpylähotelliin ja tutustu Tampereen kaupungin nähtävyyksiin ja palveluihin. HC Tampereen Kylpylässä on viehättävä kallioon louhittu uima-allasosasto ja sen yhteydessä Harmony Spa, jossa on tarjolla hemmotteluhoitoja. Hoidot kannattaa varata kylpylästä hyvissä ajoin ennen lomaa. Hotellissa on tarjolla runsas manselainen aamiainen – mustaa makkaraa unohtamatta. Hotellin ravintola Cottonissa voit nauttia à la carte -päivällisen. Hotellin Pizza Classic tarjoaa perinteikkäitä pizzoja rennompaan menoon.

Tampereen keskustassa voit sukeltaa todellisiin makujen maailmoihin. Tampere on kulinaristien kaupunki. Suosituimpiin ravintoloihin – ravintola Bertha, C ja Kajo– kannattaa tehdä pöytävaraus etukäteen.

Kaupunki täynnä tapahtumia

Tampereen Joulutori tuo joulun tunnelman, maut ja tuoksut sekä uniikit ja ihanat käsityöläisten luomukset Keskustorille 30.11.– 22.12.2019. Joulun avausta vietetään 1.12. Tampereen keskustassa.

Yhdistä reissuun vierailu Tampereen teatterissa tai Tampereen lukuisissa kiehtovissa museoissa. Muumimuseoon ihastuvat lapset ja aikuiset, muumien ja kuvataiteiden ystävät. Museokeskus Vapriikista ja Työväenmuseo Werstaasta löydät lukuisat vaihtuvat ja pysyvät näyttelyt.

Voita Holiday Club -lahjakortti

Viikoilta 49-50/2019 ja 2-7/2020 Tampereen lomia varanneet (arvonnan kautta tai vapaasta myynnistä) pääsevät nyt mukaan kahteen lahjakorttiarvontaan.

Viikoilta 49-50/2019 Tampereen loman varanneiden kesken arvotaan kaksi (2 kpl) 100 € Holiday Club -lahjakorttia 29.11.2019. Varaa tältä ajanjaksolta lomasi viimeistään 28.11.2019 ja olet mukana arvonnassa.

Viikoilta 2-7/2020 Tampereen loman varanneiden kesken arvotaan kaksi (2 kpl) 100 € Holiday Club -lahjakorttia 8.1.2020. Varaa tältä ajanjaksolta lomasi viimeistään 7.1.2020 ja olet mukana arvonnassa.

Lahjakortin voit käyttää vaikkapa varaamallasi Tampereen lomalla kohteen palveluihin ja harrasteisiin.

Holiday Club lomahuoneistojen varausohjeet

Katso vapaat viikot kirjautumalla Holiday Clubin yrityspalveluun www.holidayclub.fi/yrityspalvelu.

Huom. käyttäjätunnus ja salasana ovat muuttuneet! Uusi käyttäjätunnus on paperiliitto ja salasana paperiliittoloma.

Ensimmäisellä käyttökerralla Sinun tulee rekisteröityä käyttäjäksi. Käyttäjätunnuksesi on oma jäsennumerosi.

Tarkista aina myös edulliset Äkkilähdöt. Huomaathan, että äkkilähdöt varataan puhelimitse Holiday Club Yrityspalvelusta, puh. 0300 870 903, ma–pe klo 9–15.

Lisää tiedotteita:

Takaisin Tiedotteet-sivulle