Paperiliitto peruu tulevia tapahtumia

Uutiset 12.03.2020

Perumalla tapaamisia Paperiliitto haluaa ehkäistä taudin leviämistä. Koronaviruksen tautitapaukset 12.3.2020. Lähde: THL

Koronavirustilanne sai Paperiliiton perumaan maalis-huhtikuun tapahtumiaan.

Osalla jäsenten toimipaikoista on tiukennettu tai kielletty matkustusta ja tilaisuuksiin osallistumista. Myös maan hallitus antoi tänään tiukempia suosituksia koronaviruksen torjumiseksi. Näistä syistä myös Paperiliitto siirtää tai peruu tulevia tapahtumia.

Paperiteollisuuden pääluottamusmiesten ja varapääluottamusmiesten tes-koulutukset siirtyvät maaliskuulta myöhempään ajankohtaan. Uusien työsuojeluvaltuutettujen ja puheenjohtajien kokoontuminen sekä osastojen vierailut liiton toimistolle on toistaiseksi peruttu. Myös liiton järjestämä salibandyturnaus 18.4. perutaan.

Koulutuksiin ilmoittautuneille on lähetetty viesti siitä, että kaikki Murikka-opiston kurssit on peruttu 13.3. alkaen ainakin vappuun asti.

Jäsenten tapaamisten rajoittaminen on tuntuva toimi järjestötyössä. Paperiliitto jättää kuitenkin vallitsevissa olosuhteissa järjestämättä tilaisuudet, joita voidaan siirtää tai hoitaa muulla tavoin. Näin varmistetaan myös liiton toimiston edunvalvontatyön ja jäsenpalvelujen toimivuus. Esimerkiksi liiton ja työttömyyskassan hallitusten seuraavat kokoukset toteutetaan etäyhteyksin.

Lisää tiedotteita:

Takaisin Tiedotteet-sivulle