Ammattiosastojen kevätkokoukset

Jäsenasiat 04.03.2021

Katso täältä oman osastosi kevätkokousajankohta

Aluehallintovirasto on muuttanut tulkintaansa eduskunnan oikeusasiamiehen ratkaisun seurauksena: kokoontumisrajoitukset eivät enää koske rekisteröityjä yhdistyksiä, yhtiökokouksia ja muita vastaavia kokouksia. Kokouksissa pitää kuitenkin huomioida terveysturvallisuus. Tartuntatautitilanne huomioiden on suositeltavaa, että kokoukset järjestetään etäyhteydellä.

Väliaikaisen lain mukaan yhdistyksen hallitus voi sallia etäosallistumisen viimeistään 30.6.2021 pidettävässä yhdistyksen kokouksessa, vaikka tällaista järjestelyä ei ole mainittu säännöissä eikä yhdistys ole hyväksynyt tätä varten laissa tarkoitettua äänestys- ja vaalijärjestystä.

Paperiliiton toimitsijat voivat osallistua osastojen kevätkokouksiin ainoastaan etäyhteydellä, sillä heitä koskee toistaiseksi väliaikainen matkustuskielto.

Ilmoita ammattiosastosi kevätkokouksesta osoitteeseen tiedotus@paperiliitto.fi.

Kymen piiri:

Inkeroisten osasto 15: ke 21.4.2021 klo 16:00. Kokous pidetään Teams-sovellusta käyttäen. Tämän vuoksi tarvitsemme ennakkoilmoittautumisen kokoukseen. Ilmoittautumiset 11.4.2021 mennessä: tommi.siitonen@storaenso.com, puh. 045 6701744

Pyhtään osasto 32: la 17.4. klo 17.00 Keskuskatu 33, saunatila

Kotkan osasto 37: la 24.4. klo 17.00 osaston mökillä, Karhuniementie 149 49840 Hamina

Pohjois-Karjalan piiri:

Kajaanin osasto 51: ke 28.4. klo 14.00 Vaparilla, Nurminiementie 90, Kajaani

Kuopion osasto 55: ma 12.4. klo 17.00, Hotelli IsoValkeinen, Majaniementie 2, 70420 Kuopio

Keski-Suomen piiri:

Jyväskylän osasto 12: ti 20.4. klo 11.00 Kivistön työväentalo

Äänekosken osasto 13:  ke 28.4. klo.17.00 Majakassa. Kokouksessa noudatamme viranomaissuosituksia ja määräyksiä. Kokoukseen on mahdollista osallistua Teams-linkin kautta etäyhteydellä. Ilmoitukset osallistumisesta linkin kautta viim. 21.4. seppo.ruotsalainen@pp7.inet.fi

Kaipolan osasto 80: ke 28.4. klo 17.00. Kokous pidetään etänä Teams-kokouksena. Kutsut sähköpostitse sekä tekstiviestillä sekä lehti-ilmoituksella.

Länsi-Suomen piiri:

Turun osasto 24: la 24.4.klo 14.00. Pitopaikka ilmoitetaan myöhemmin johtuen koronatilanteesta. Soita Seijalle 050 465 9608 18.4. mennessä. Tulethan paikalle terveenä.

Pirkanmaan piiri:

Nokian osasto 2: ti 27.4. klo 16.15 Lehtiniemessä
Kokouksessa noudatetaan covid-19 terveysohjeita.

Saimaan piiri:

Kaukopään osasto 21: to 22.4. klo 19.00 Teams kokouksena. Ilmoittautumiset kokoukseen 20.4.2021 klo 14 mennessä arto.hulkko@storaenso.com. Ilmoittautuneille lähetetään Teams-kutsu kokoukseen.

Tainionkosken osasto 22: ma 26.4. klo 17.00 THL:n ohjeistusten mukaisesti. Kokoukseen osallistuvat voivat lähettää etukäteisilmoituksen osallistumisestaan ammattiosaston sähköpostiin: osasto22.tainionkoski@gmail.com. Ilmoittautuneille lähetään Teams-kutsu kokoukseen.

Joutsenon osasto 23: to 22.4. klo 17.00 Kokous järjestetään Teams-kokouksena. Kokoukseen pyydetään ennakkoilmoittautumista 8.4. mennessä. Ilmoittautumiset kimmo.virtanen@caverion.com. Kokoukseen osallistujille tarjoamme tehtaan ruokalasta kahvin ja sämpylän itselle sopivana ajankohtana.

Lauritsalan osasto 44: ke 28.4.  klo 17.00 Kotapirtti, Mikonsaarentie 180

Pohjois-Suomen piiri: