Alueellisten työeläkekoulujen kiertue tulossa

Jäsenasiat 15.02.2024

Kiinnostaako tuleva eläkeuudistus? Ilmoittautuminen kevään neljään työeläkekouluun on avattu.

TELA järjestää jälleen alueellisten työeläkekoulujen kiertueen yhdessä palkansaajakeskusjärjestöjen eli SAK:n, Akavan ja STTK:n kanssa. Tällä kertaa keskitytään seuraavaan eläkeuudistukseen, josta työmarkkinakeskusjärjestöt parhaillaan käyvät neuvotteluita. Mistä uudistuksessa on kyse, miten neuvotteluja käydään, ja mitä eläkeuudistus voi tarkoittaa palkansaajalle? Näitä kysymyksiä käymme läpi tulevissa koulutuksissamme.

Ai mikä työeläkekoulukiertue?

Kenelle? Liittojen luottamushenkilöt, toimihenkilöt, hallinnon jäsenet sekä aktiivit ja jäsenet
Mitä? Maksuttomia livetilaisuuksia, joita ei striimata tai tallenneta. Tilaisuus sisältää katsauksen eläkeuudistuksen valmisteluun ja keskustelua aiheesta. Puhujina on palkansaajakeskusjärjestöjen ja Työeläkevakuuttajat Telan asiantuntijoita. He kertovat neuvottelujen näkymistä ja aikataulusta sekä työeläkkeiden rahoituksen tilanteesta ja eläketurvan reunaehdoista uudistamiseen.
Milloin? Tilaisuudet ovat aina klo 17.30–19.00, kahvit klo 17 alkaen.
Vaasa to 14.3.
Kouvola to 4.4.
Oulu to 11.4.
Kuopio to 25.4.

Ohjelma ja ilmoittautuminen Telan sivuilla: https://www.tela.fi/ajankohtaista/koulutukset-ja-tapahtumat/alueelliset-tyoelakekoulut-2024/

Voit merkitä kalenteriin syksyn kiertueen, jolle ilmoittautuminen avautuu myöhemmin: Rovaniemi 3.9., Pori 18.9., Helsinki 24.9. ja Mikkeli 10.10.

Lisää tiedotteita:

Takaisin Tiedotteet-sivulle