Päivitetty uusi osaston syyskokouskutsu

50 Tampereen osasto 11.10.2020

KUTSU

Paperiliiton Tampereen ammattiosasto 50:n syyskokous järjestetään 1.11.2020 klo 15.00 ensisijaisesti Teamsin välityksellä.

Kokoukselle on varattu paikka Kolmenkulman Abc:lle kokoustiloista.

Uudet koronarajoitus suositukset sanovat että leviämisvaiheessa alueilla olevia kokoontumisia ei pitäisi järjestää yli 10 hengelle.

Tähän liittyen Ammattiosaston hallitus suosittelee ensisijaisesti osallistumista Teamsin välityksellä.

Kokoustilassa osallistumisessa vahva kasvomaski suositus.

Kokouksessa käsitellään osastojen säännöissä syyskokoukselle määritellyt asiat.

Toimintasuunnitelma vuodelle 2021 ja Talousarvio vuodelle 2021

Lisäksi kokouksessa asetetaan ehdokkaat työntekijöiden luottamusmies tehtäviin vuosille 2021-2022. (Pääluottamusmies,varapääluottamusmies ja neljä osastojen luottamusmiestä)

Jos ehdokkaita ei ole kuin yksi katsotaan hänet valituksi kyseiseen tehtävään kokouksen päätöksellä. Jos ehdokkaita useampi järjestetään vaalit ammattiosaston myöhemmin ilmoittamana ajankohtana.

Kokouksessa kuullaan myös Paperiliiton toimiston terveiset. Etänä paikalla liitosta Markku Lihavainen.

Lisäksi Plm:n ja Tsv:n katsaukset.

Jos osallistut kokoukseen pyydämme ilmoittamaan tästä Puheenjohtaja Mika Lahtiselle mika.lahtinen@ppp.inet.fi tai mika.lahtinen@upmraflatac.com tai 0405576790 viimeistään 23.10 mennessä.Ilmoittautuminen kaikilta kokoukseen osallistujilta. Osallistut sitten teamsin välitykseltä tai livenä.Myös ilmoitus osaston whatsapp ryhmään onnistuu.

AMMATTIOSASTON HALLITUS