Osasto 52:n hallitus on järjestäytynyt liittokokous vaalitoimikunnaksi.

52 Pietarsaaren osasto 11.01.2021

LIITTOKOKOUS ASIOITA

Paperiliiton XXIII liittokokous järjestetään Helsingissä 17. – 18.6.2021

Osasto 52:llä on 4 liittokokous edustaja paikkaa.

Osasto 52:n  hallitus on järjestäytynyt liittokokous vaalitoimikunnaksi.

Jokaista liittokokous edustaja ehdokasta varten on perustettava valitsijayhdistys ja valitsijayhdistyksen perustamisasiakirjat ovat noudettavissa UPM/Pietarsaaren  pääluottamusmiehen toimistosta 18.1.2021 klo.11.00 - 16.00 välisenä aikana. Kyseiset asiakirjat palautetaan samaan paikkaan 01.2.2021 klo.11.00 - 16.00 välisenä aikana. Jokaisella valitsijayhdistyksellä tulee olla 3 allekirjoittajaa joista yksi valtuutetaan toimimaan puheenjohtajana ja toinen hänen varamiehenään.

Liittokokoukselle voidaan tehdä esityksiä jotka tulee toimittaa Os.52:n hallitukselle.

Osasto 52 :n jäsenten liittokokousesitykset toimitetaan sähköpostitse ammattiosaston puheenjohtajalle thomas.melarti@upm.com 4.2.2021 mennessä.

Liittokokousesitykset voi tehdä myös kirjallisesti. Kirjalliset esitykset tulee toimittaa Pääluotamusmiehen  toimistoon 4.2.2021 mennessä.

Liittokokous esitys voi liittyä esim. seuraaviin aihealueisiin: säännöt, järjestötoiminta, sopimustoiminta, työsuojelu, ympäristönsuojelu, yhteiskunnallinen vaikuttaminen, kansainvälinen toiminta. Osaston hallitus käsittelee ehdotukset ja lähettää hyväksytyt liiton hallitukselle 08.2.2021 mennessä.

Lisätietoja liittokokous asioista löytyy liiton lehdestä/nettisivuilta ja myös osaston hallituksen jäseniltä.

Thomas Melarti

Vaalitoimikunnan pj.