En hektisk sommardag i Tykkimäki !

52 Pietarsaaren osasto 19.04.2022

En hektisk sommardag i Tykkimäki

Detta har förväntats! Äntligen, återigen, kommer papersförbunds familjerna till nöjesparken. Den här gången tillåter nöjesparkens armband även användningen av en vattenpark.

Nöjesparken Tykkimäki i Kouvola är reserverad för pappersfackföreningsmedlemmar och deras familjer för privat bruk lördagen den 11 juni. 10.00 till 15.00. Under denna tid är hela nöjesparken med dess utrustning fritt tillgänglig. Klockan 15 kommer nöjesfältet att vara öppet även för andra besökare, men de förbundetsmedlemar  kan fortsätta ha kul tills nöjesparken stänger klockan 19. Vattenparken öppnar klockan 11.00 och där kan du ha kul fram till klockan 19.00.

Evenemanget öppnar under mars på Paperiliittos webbplats paperiliitto.fi. Registreringen avslutas den 19 maj.

Evenemanget är endast för medlemmar i Pappersförbundet  med sina makar och sina hemmaboende barn. En pappersförbunds  farförälder kan ta sina barnbarn med sig.

Familjemedlemskap i Pappersförbundet kontrolleras i porten. Vid porten får deltagarna ett armband som är en biljett till nöjesparken och Vattenparken.

Mer detaljerat program för dagen:

Klockan 10.00 är nöjesfältet endast öppet för pappersfackmedlemmar. Ingång från nöjesparkens huvudport från 10.00. Armband delas ut vid grinden.

10.00 Nöjesparksutrustning öppnar

Klockan 10.30 öppnar nöjesparkens restauranger

Vattenparken öppnar kl 11:00

Klockan 12.00 öppnar nöjesparkens spel

Klockan 15.00 öppnas nöjesfältet för övriga gäster. Paper Allies har rätt att stanna i parken för att ha kul fram till stängningstid.

Klockan 19.00 stänger nöjesparken och Aquapark

paperiliitto.fi och Markku Lihavainen tel +358 400 759 878 och markku.lihavainen@paperiliitto.fi.

Välkommen att tillbringa en hektisk sommardag med oss!

vänliga hälsningar

Pappersförbundet.ry.

P:S Vi ordnar ingen gemensam transport från Jakobstad utan alla som vill delta ombesörjer resandet själv.