Iso mökki 52 m8 henk.

Pikkumökki 20m2 5 henk.

Päärakennus 100m2 60 henk.

Rakennuksien vuokrauskirjat on Kyron sairauskassan toimistolla. Maanantai - perjantai klo 9.00 - 15.00 puh. 0401790001 tai 033716501

Pähkinärannan talonmies puh. 0400 908 953. (vara päivystys 0405268286)

UUSI MÖKKI

Mökin koko on 52m2 käsittäen tupakeittiön, makuuhuoneen, makuuparven, puulämmitteisen saunan, pesuhuoneen ja wc:n. Mökissä on lattialämmitys, ilmalämpöpumppu, varaava takka, keittiö tarvikkeineen, TV, radioCD ja kaasugrilli. Vuodepaikkoja on kahdeksalle. Mökin läheisyydessä kulkee 2.7 km pitkä valaistu maastopururata, jossa talvi-aikaan pariladut luisteluun sekä perinteisen hiihtoon. Vuokrausvuorokausi alkaa klo 14.00 ja päättyy klo 14.00. Sama henkilö voi tehdä varauksen korkeintaa seitsemäksi (7) vuorokaudeksi kerrallaan. Jokainen vuokraaja on velvollinen siivoamaan mökin sekä kaasugrillin lähtiessään. Mikäli siivous on jäänyt tekemättä tai on puutteellinen, säätiö siivouttaa mökin vuokralaisen kustannuksella. Vuokraajan tulee ottaa mukaan omat liinavaatteet.

VUOKRAAMINEN Osasto 38:n jäsenet: 45€/vrk. Juhannusviikonloppu (to-su) 250€. Jos useita halukkaita, niin arvotaan osaston jäsenten kesken noin kolme viikkoa ennen Juhannusta.

PIKKUMÖKKI

Pikkumökki n.20m2 on käytössä vain kesä-aikaan. Mökissä on vuodepaikat viidelle, keittomahdollisuudet tarvikkeineen ja TV.

Vuokra on Jäseniltä 10€ / vrk.

Mikäli tilaussauna on vapaa vuokraus ajalla, voi saunan vuokrata lisäksi yhteishintaan 15€/ vrk. Vuokraussäännöt samat kuin uudessa mökissä.

PÄÄRAKENNUS

Päärakennus n.100 m2, sisältää salin 60 hengelle, takkahuoneen, sisä wc.t ja keittiön varusteineen. Ei lämmitystä eikä vesiä talviaikaan, vain kesäaikana. Vuokra osaston jäsenille on 50€ / vrk, sisältäen tilaussaunan käytön.

MATKAILUVAUNUT

Matkailuajoneuvoilla voi leiriytyä niille tarkoitetulle alueelle. Hinta 10€ / kk tai 4€ / vrk Sähkön käytöstä veloitetaan erikseen - mittarisähkö 0,20 € / kWh - pelkkä valosähkö ilman mittaria 2€ / vrk. Rantaviheriölle pysäköinti ei ole sallittua.

TILAUSSAUNA

Yksityissaunan vuokra on 15€ / (Talvi-aikaan ei käytössä)

YLEINEN SAUNA

Yleinen sauna on aina jäsenistön vapaassa käytössä, nyt myös talvisin. HUOM TALVIAIKAAN KESKIVIIKKO ILTAISIN AVANTO AUKI JA SAUNA LÄMMITETTY!

Iso mökki 52 m8 henk.

Pikkumökki 20m2 5 henk.

Päärakennus 100m2 60 henk.