Tule tutustumaan Uranpirttiin 8.6 klo. 12.00-15.00

19 Kuusankosken osasto 23.05.2024

Tule tutustumaan osasto 19 Urajärven rannalla sijaitsevaan vapaa-ajanviettopaikkaan 8.6.2024 klo 12.00 - 15.00

Uranpirtin osoite: Anhavaistentie 670 Iitti.

Tarjolla makkaraa ja kahvia.

Tilat:

Päärakennus on jaettu kahteen tilaan, jotka ovat alakerran lukittava makuuhuone (2 henkilöä) ja yläkerran makuutilat (6 henkilöä). Tilat vuokrataan aina yhdessä. Käyttömaksu jäsenelle perheineen ja ryhmille, joissa yli puolet osaston jäseniä, 20 €/vrk ja ryhmille, joissa yli puolet on ulkopuolisia mutta, mukana vähintään yksi osaston jäsen, 40 €/vrk.

Pikkumökeissä Pekka ja Oiva on kummassakin jääkaappi, kahvinkeitin ja mikroaaltouuni. Makuutilaa pikkumökeissä on kahdelle. Käyttömaksu jäsenelle 10 €. Ei ulkopuolisille.

Ns. talonmiehen mökki on sekä jäsenten että ulkopuolisten vuokrattavissa syyskuun alusta toukokuun loppuun normaalilla puhelinvarauksella. Hyvätasoisessa mökissä on keittiö, oleskelutila ja makuuhuone kahdelle hengelle. Oleskelutilan sohvasta saa lisävuoteen kahdelle hengelle. Käyttömaksu jäsenelle 20 €/vrk ja ulkopuoliselle 40 €/vrk

Asuntovaunupaikat, jotka on tarkoitettu vain jäsenille, sijaitsevat pikkumökkien takana. Käyttömaksu jäsenelle 5 €/ vrk. Ei ulkopuolisille.

Koko alueen käyttömaksu jäsenelle 200 €/vrk ja ulkopuoliselle 400 €/vrk.

Sauna on tilava ja löylyihin mahtuu isompikin porukka. Saunaan voi tulla kesälomakaudella ilman varausta.

Grillikatos ja savustusuuni löytyvät niin ikään alueelta.

Vesillä liikkumiseen on kaksi soutuvenettä, jolla ja 2kpl SUP-lautaa

Lisätietoja täältä: