Ryhdy avustavaksi talonmieheksi Uranpirtille. Saat talonmiehen mökin käyttöösi!

19 Kuusankosken osasto 12.03.2021

Pekka Pöysä jatkaa Paperiliiton Kuusankosken osaston 19 vapaa-ajanviettopaikan Uranpirtin talonmiehenä vuonna 2021. Ammattiosasto tarvitsee kuitenkin avustavia talonmiehiä, jotta työ ei sitoisi varsinaista talonmiestä liikaa. Avustava talonmies toimii työssään korkeintaan kahden viikon jaksoissa, jotka alkavat ja päättyvät sunnuntaina. Talonmiespäivystys alkaa 24.5. ja päättyy 29.8. 2021.

Avustavan talonmiehen tehtäviin kuuluu yleisen järjestyksen pitäminen Uranpirtillä, varauskirjan pito ja käyttömaksun perintä, joka tapahtuu pankkisiirtona. Yleisellä järjestyksenpidolla tarkoitetaan mm. alueen nurmikon leikkaamista, saunan siisteydestä huolehtimista, polttopuuhuoltoa ja alueen portin avaamista aamuisin ja sulkemista iltaisin. Lisäksi avustavan talonmiehen edellytetään osallistuvan ainakin toiseen Pirtillä kaksi kertaa vuodessa pidettävistä talkoista ja avustaa Pekka Pöysää mahdollisissa isommissa korjaustoimissa. Näihin tehtäviin avustava talonmies osallistuu oman ajankäyttönsä niin salliessa.

Toimiviikkonsa aikana avustavalla talonmiehellä on käytössään vuonna 2012 remontoitu hyvätasoinen talonmiehen hirsimökki. Mökissä on mm. keittiövarustus, kiinteät vuoteet kahdelle henkilölle ja sohva, josta saa makuutilaa kahdelle. Puitteet tarjoavat hyvät mahdollisuudet lomailuun, johon tehtävien hoitamisen ohella jää aikaa hyvin. Tehtävää hoitavan avustavan talonmiehen tulee olla ammattiosaston 19 jäsen.

Tehtävien hoitaminen edellyttää pääasiallista oleilua alueella, mutta käynti kotona ja kaupoilla on tietenkin mahdollista. Avustavalla talonmiehellä on käytössään ammattiosaston matkapuhelin, joten jatkuva paikan päällä olo ei ole tarpeen. Ammattiosasto maksaa viikon ajalta kaksi kertaa edestakaisen kilometrikorvauksen kotipaikan ja Uranpirtin väliltä. Korvaus maksetaan verohallinnon vahvistaman ohjeen mukaisesti.

Talonmiesviikkoja voi varata 3 viikkoa / talonmies. Perättäisiä viikkoja voi olla kaksi. Jolleivat kaikki viikot tule varatuiksi ensimmäisellä kierroksella, voi lisäviikkoja tiedustella 19.4. jälkeen.

Talonmiesviikkojen varaukset käynnistyvät välittömästi.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset tehtävään: Tommi Bragge, puh. 040 5388190.