Paperiliiton Kuopion osasto 55 ry. järjestää bussikuljetuksen jäsenille Paperiliiton perhetapahtumaan. BUSSIKULJETUS ON TÄYNNÄ. ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT.

55 Kuopion osasto 11.05.2022

Jäsenen on oltava työsuhteessa Mondi Powerflutella.

Ajankohta: 11.06.2022

Tapahtumapaikka: Tykkimäen huvipuisto ja aquapark, Kouvola

Kouvolassa sijaitseva huvipuisto Tykkimäki on varattu paperiliittolaisille perheineen yksityiskäyttöön lauantaina 11.6. klo 10.00–15.00. Tänä aikana koko huvipuisto laitteineen on vapaasti käytettävissä. Kello 15 huvipuisto avataan myös muille kävijöille, mutta paperiliittolaiset voivat jatkaa hauskanpitoa huvipuiston sulkeutumiseen klo 19:ään asti. Vesipuisto Aquapark aukeaa klo 11 ja sielläkin voi pitää hauskaa klo 19:ään asti.

Maksimissaan mukaan mahtuu 40 henkilöä.

Ilmoittautuminen on sitova.

Matkanjohtajana toimii: Merja Haatainen

puh: +358 40 7043 425

sähköposti: merja.haatainen@mondigroup.com

LÄHTÖ: Mondi Powerfluten konttorin edestä klo 6:00, ABC Pitkälahti 6:20. Tykkimäelle saapuminen klo n. 9:30.

PALUU: Tykkimäeltä lähtö kotimatkalle klo 16:30.

Kuljetuksesta vastaa Pohjolan Matka.

Muista ladata mobiilijäsenkortti puhelimeesi. Jos et vielä käytä mobiilikorttia, voit tilata sen Paperiliiton eAsioinnista.

Mikäli haluat ilmoittautua tapahtumaan ja menet omalla kyydillä, pääset ilmoittautumaan, alla olevasta linkistä.

Paperiliiton tapahtumat

ILOISTA MATKAA!