Päivitä sähköpostiosoitteesi jäsenkyselyä varten

55 Kuopion osasto 18.03.2020

Tarkista ja tarvittaessa korjaa eAsioinnissa sähköpostiosoitteesi. Saat vastattavaksi jäsenkyselyn.

Vastaamalla Paperiliiton jäsenkyselyyn 27.3.-3.4. vaikutat liittosi tulevaan toimintaan.

Mitä Paperiliitto on sinulle? Miksi haluat olla ammattiliiton jäsen? Entä missä liittosi onnistuu ja mitä se voisi tehdä paremmin? Käy viimeistään tiistaina 24.3. tarkistamassa eAsioinnissa sähköpostiosoitteesi. Varmistat näin, että saat perille jäsenkyselyn ja voit vastata siihen. eAsiointiin tunnistaudut pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Saat jäsenkyselystä myös ennakkoviestiä.

Saat Paperiliitolta 27.3. alkaen pyynnön vastata jäsenkyselyyn, jos olet työmarkkinoiden käytettävissä oleva jäsen. Vastaamalla annat oma näkemyksesi siihen, miten ammattiliittosi parhaiten palvelisi sinua ja työpaikkaasi. Kyselyn tulokset auttavat liittoa suunnittelemaan ja linjaamaan toimintaansa myös ensi vuonna pidettävää liittokokousta varten.

Jaa hetki ajastasi ammattiliitollesi, jotta liitto voi parantaa jäsenpalveluaan, edunvalvontaansa ja tapahtumiaan. Koska liittosi haluaa tavoittaa sinut entistä paremmin, saat vastata myös omia kiinnostuksen kohteistasi ja arvojasi koskeviin kysymyksiin.

Vastausaikaa on 3. huhtikuuta saakka. Vastaajien kesken arvotaan 5 kappaletta 100 euron S-ryhmän lahjakorttia.