Taitava työnhakija -verkkokurssi

Koulutus tukee työllistymistä

Työttömyysturvan aktiivimallin mukainen edellytys täyttyy esimerkiksi osallistumalla 5 päivää kestävään koulutukseen 65 päivän tarkastelujakson aikana. Jos aktiivisuus ei täyty, työttömän työttömyyspäivärahasta leikataan 4,65 prosenttia.

Työttömyysturvan aktiivimalli on voimassa vähintään kuluvan vuoden loppuun asti.

Koulutus on työllistymistä tukevaa. Osallistumisesta saa todistuksen, joka tarvitaan työttömyyskassaa varten ja jolla päivärahan hakija osoittaa aktiivisuutensa 65 päivän tarkastelujakson ajalta.

Taitava työnhakija -verkkokurssi

Paperiliitto tarjoaa työttömille jäsenilleen aktiivisuusedellytykset täyttävää koulutusta. Taitava työnhakija -verkkokurssille voi osallistua ajasta ja paikasta riippumatta. Kurssi on Paperiliiton jäsenelle ilmainen jäsenetu. Jäsen voi halutessaan suorittaa neljä eri viiden päivän osiota, jolloin aktiivisuus täyttyy koko vuodeksi.

Miten kirjaudun Taitava työnhakija -verkkokurssille?

Tarvitset internetyhteyden ja selainohjelman. Ota valmiiksi esille jäsennumerosi. Näet sen jäsenkortista, mobiilijäsenkortista tai kirjautumalla eAsiointiin.

Kirjaudu osoitteeseen www.urapalvelut.fi/paperiliitto.
Kirjoita kirjautumisikkunaan sähköpostiosoitteesi ja jätä ensimmäisellä kirjautumiskerralla salasana tyhjäksi.
Järjestelmä neuvoo ja opastaa sinut tästä eteenpäin.
Pääset aloittamaan verkkokurssin opiskelun heti, kun järjestelmä on tarkistanut jäsenyytesi voimassaolon.
Olet kurssilla mukana heti klikattuasi Taitava työnhakija -verkkokurssin kuvaketta ja valmis aloittamaan opiskelun verkkokurssin parissa!

Lisätietoja: koulutus@paperiliitto.fi

Tietoa kurssin sisällöstä