TÄRKEÄÄ Uuden jäsenen liittyminen Paperiliiton jäseneksi 12.4.2021 alkaen

17 Kotkan osasto 02.04.2021

eAsiointi 12.4.2021 alkaen

 

Miten uuden jäsenen liittyminen tapahtuu tulevaisuudessa?

(Uusi jäsen tarkoittaa henkilöä, joka ei ole entuudestaan vielä minkään Paperiliiton ammattiosaston jäsen.)

  1. Uusi jäsen täyttää lomakkeen Paperiliiton kotisivuilla olevan linkin kautta. Linkki on samalla sivuilla kuin ennenkin.
  2. Jäsen tunnistautuu täytön aikana verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jotta lomaketta ei tarvitse enää tulostaa ulos allekirjoitusta varten.
  3. Kun jäsen on täyttänyt ja tallentanut lomakkeen, hän saa liittymisestä kuittauksen sähköpostiinsa.
  4. Uudesta jäsenestä lähtee osaston taloudenhoitajalle sähköpostina tiedoksianto. Erillistä allekirjoitusta tai hyväksyntää osastolta ei lomakkeeseen vaadita.
  5. Työnantajan edustajalle (esim. HR-osastolla) lähtee sähköpostilla linkki, jonka kautta hän hyväksyy perinnän alkamisen. Vahvaa tunnistautumista ei vaadita. Pelkkä linkin avaaminen ja perinnän aloittamisen hyväksyminen riittävät.
  6. Hyväksynnän jälkeen työnantajan edustaja saa sähköpostiinsa kopion sopimuksesta ja palkanlaskijalle lähtee sähköpostiin vastaavanlainen hyväksyntälinkki.
  7. Jos erillistä työnantajan edustajaa ei ole, linkki lähtee suoraan vain palkanlaskijalle, joka hyväksyy perinnän alkamisen.
  8. Palkanlaskija avaa linkin, täyttää perinnän alkamispäivän ja hyväksyy lomakkeen. Vahvaa tunnistautumista ei vaadita. Pelkkä linkin avaaminen, perinnän alkamispäivän syöttäminen ja hyväksyntä riittävät.
  9. Hyväksynnän jälkeen palkanlaskija saa sähköpostiinsa kopion sopimuksesta.
  10. Kun kaikki hyväksynnät ovat kunnossa, lomake muuttuu jäsenrekisterissä valmiiksi käsittelyä varten.

 

Opastusvideo

Takaisin