Paperiliiton Webinaari kentälle 21.9.2021

17 Kotkan osasto 08.09.2021

Ajankohtaista tes-tilanteesta

Paperiliitto järjestää ajankohtaiswebinaarin tiistaina 21.9. klo 17. Tilaisuus kestää noin tunnin. Webinaari on tarkoitettu paperiteollisuuden työehtosopimuksen piirissä toimiville paperiliittolaisille. Ajankohtaisesta sopimustoiminnan tilanteesta puhuvat Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala ja liittosihteeri Juhani Siira.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumaan pääsee liiton www-sivuilta löytyvän eAsioinnin Tiedotteiden kautta. Jäsen kirjautuu eAsiointiin omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillaan tai mobiilivarmenteella. Ilmoittautuminen aukeaa viikon 35 aikana. Ilmoittautuminen päättyy 19.9. klo 21.00.

Osallistuminen: Ilmoittautunut saa sähköpostiin osallistumislinkin, josta pääsee osallistumaan webinaariin. Linkki toimitetaan sähköpostitse tiistaina 21.9. klo 16 mennessä. Jos viestiä ei tule, on hyvä tarkistaa sähköpostin Roskaposti-kansio. Osallistujat voivat esittää ilmoittautumislomakkeella jo etukäteen kysymyksiä puhujille. Webinaaritilassa on myös chat-työkalu, jolla voi esittää kysymyksiä webinaarin aikana.

Tervetuloa mukaan!

Webinaariterveisin Paperiliitto r.y