Paperiliiton huvipuistopäivä 11.6.22 Tykkimäellä!

17 Kotkan osasto 25.03.2022

Vauhdikas kesäpäivä Tykkimäellä

Tätä on odotettu!

Vihdoin ja jälleen paperiliittolaiset perheet pääsevät hurvittelemaan huvipuistoon. Tällä kertaa huvipuistoranneke mahdollistaa myös vesipuiston käytön. Kouvolassa sijaitseva huvipuisto Tykkimäki on varattu paperiliittolaisille perheineen yksityiskäyttöön lauantaina 11.6. klo 10.00–15.00. Tänä aikana koko huvipuisto laitteineen on vapaasti käytettävissä. Kello 15 huvipuisto avataan myös muille kävijöille, mutta paperiliittolaiset voivat jatkaa hauskanpitoa huvipuiston sulkeutumiseen klo 19 asti. Vesipuisto Aquapark aukeaa klo 11 ja sielläkin voi pitää hauskaa klo 19 asti. Tapahtumaan avautuu maaliskuun aikana Paperiliiton nettisivuilla paperiliitto.fi. Ilmoittautuminen päättyy 19.5. Tapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Perhekunnan jäsenyys Paperiliittoon tarkistetaan portilla. Portilla osallistujille jaetaan ranneke, joka on pääsylippu huvipuistoon sekä Aquaparkiin.

Päivän tarkempi ohjelma:

Klo 10.00 Huvipuisto avataan vain paperiliittolaisille. Sisäänkäynti huvipuiston pääportista klo 10.00 alkaen. Portilla jaetaan rannekkeet.

Klo 10.00 Huvipuistolaitteet avataan

Klo 10.30 Huvipuiston ravintolat aukeavat

Klo 11.00 Aquapark aukeaa

Klo 12.00 Huvipuiston pelit aukeavat

Klo 15.00 Huvipuisto avataan muille asiakkaille. Paperiliittolaisilla on oikeus jäädä puistoon huvittelemaan sulkemisaikaan asti.

Klo 19.00 Huvipuisto ja Aquapark sulkeutuvat

Tervetuloa viettämään vauhdikas kesäpäivä kanssamme!

Ilmoittaudu mukaan!

Huvitteluterveisin